سیم مالت سیو : تهیه فیلم در واشنگتن با USAID

Posted on at

This post is also available in:

این هفته تیم فیلم انکس سفردوروزه ای به واشنگتن دی سی برای شرکت در جشن سالیانه آمریکن یونیورسیتی افغانستان داشتند. شام در موزیم ملی هنری زنان  و غذاها و دسرت های محلی افغانی صرف شد. 

 

بسیاری ازافراد علاقه مند که در افغانستان کار میکنند بخصوص در بخش آموزش و تحصیلات با گفتن از تجربیات خودشان در مراسم شرکت کردند

فرشته فروغ در حال انترویو با سرپرست یو.اس.آی.دی راجیو شاه

 

بعد از نصب کامره و  پیدا کردن مکان مناسب برای فیلم برداری ما شروع به گرفتن انترویو با مهمانان زیادی کردیم. در میان آنها من میتوانم بعضی از مهمانان مهمی را که پروژه های بسیاری را برای افغانستان انجام داده اند نام ببرم مانند : سرپرست یو.اس.آی.دی راجیو شاه، سفیر سید تیب جواد و سفیر ریان کراکر. 

 

صبح بعد ما برنامه رفتن به یو.اس.آی.دی و انترویو با ماورا اونیل کارمند ارشد نوآوری پریا جایسینگانی، رییس تیم موبایل سلوشن یو.اس.آی.دی رفتیم.

 

فرشته فروغ در حال انترویو با پریا جایسینگانی، رییس تیم موبایل سلوشن یو.اس.آی.دی

 

سفر فرصت عالی برای ما بوجود آورد تا با افراد زیادی که علاقه مند به کار ما در فیلم انکس بخصوص ایجاد مطالب و سروکار داشتن با ابزار رسانه های اجتماعی هستند آشنا شویم و آنها میدانند که این واقعا مهم است که از کلمات کلیدی مناسب و ابزار مناسب برای اهداف و پروژه های خویش استفاده میکنیم.

 

من بدنبال همکاری بیشتر با یو.اس.آی.دی در بخش تهیه فیلم و تقویه رسانه های اجتماعی هستم.

چیزی که ما هفته پیش تهیه نمودیم :

 

فیلم های تهیه شده :

 

۱. کاپ فاینل جودو نیویورک سال ۲۰۱۳ 

 

در ۳ مارچ ۲۰۱۳، امریکا، جرمنی، فرانسه، روسیه و کانادا رودروی یکدیگر در جام قهرمانی جودوی باز نیویورک ۲۰۱۳ قرار گرفتند. فرانسه و آلمان به فاینل مسابقات رسیدند.

در این ویدیو ، شما میتوانید بخش های مهم مسابقه پایانی فرانسه - آلمان را ببینید :

۲. ملاقات با دکتر آگوستین وای. چیونگ، پروفسور و رییس ارشد اجرایی 

 

سیم مالت سیو

   




About the author

ruhollah-mehraban

hi, My name is Ruhollah, I am graduated from Language department of Kabul University, I am doing translation,web logging, I like to write and create ..

Subscribe 0
160