صلح چیست؟

Posted on at


صلح عبارت ازآرامی وآسایش است. چیزی که بیشتر کشور عزیز ما افغانستان به آن ضرورت دارد صلح و امنیت است وقتی به یک کشور صلح و امنیت خوبی برقرار باشد مردم آن کشور زنده گی خوبی همراه با صلح و آرامش دارند و به پیشرفت های زیادی دست می یابند.


.


و همچنین در کشور عزیز ما افغانستان صلح و امنیت کاملی برقرار نمی باشد و سی سال پی در پی جنگ در افغانستان باعث از بین رفتن صلح گردیده است و دیگر جنگ بس است ما صلح می خواهیم.


صلح اولاٌ برای یک کشور بعداٌ برای یک جامعه و همچنین برای یک خانواده خیلی مهم است در کشور ما اختطاف ها و دوزدی های زیادی صورت میگیرد که این یک مشکل بزرگ و باعث ناامنی زیاد در کشور گردیده است. وانسانها از طریق  صلح وهمدیگر پذیری هست که می توانند مشکلات خویش را حل نموده ودر مقابل دشمنان ایستاده گی نمایند.


. صلح باعث آرامی و آسایش تمام مردم میشود و بدبختانه مردم رنج دیده کشور ما از دست این انتحاری ها،انفجارها،اختطاف هاو دوزدی ها یک زنده گی بسیار سختی را تحمل می کنند ومیخواهند که کشورشان مانند کشور های دیگر دارای صلح و امنیت خوبی باشد و به پیشرفت های زیادی در تمام عرصه ها قدم گذارند.


.و در اخیر اینکه صلح و امنیت تنها راهی برای پیشرفت و ترقی یک کشورمی باشد و به امید اینکه یک صلح و امنیت خوبی درآینده در کشور ما هم بوجود آید .


                                                                                                       


 



About the author

razia11

راضیه محمدی شاگرد صنف دهم مکتب تجربوی شهر زیبای هرات

Subscribe 0
160