دقت کل برای انتخاب زعیم ملی و فعال

Posted on at


اول :آیا به این نتیجه اسیداید. که شخصی مورد انتخاب شما به این باور است.که جز لازم زنده گی وبسیار مهم موجودیت مکان رهایش است.وهر فرد حق دارد.که دارای یک مکان وسر پناه باشد.که از  جمله ضروریات اساسی بشمار میرود.که متاسفانه اکثر مردم کشور عزیز از دسترس راکاری انتخاباتی شخصی مورد نظر خویش این را مشاهده نموده اید. امید است .در مورد دقت نمایید.که به تعداد چند میلیون از هموطنان عزیز بطور مهاجر به کشور های دنیا بسر میبرند.واکثرا در حال عودت به وطن میباشد.


 


دوم:اگر بکارکرد مسولین گذشته دقت شود بطور کلی موانع های زیادی در بخش سکتور خصوصی به نظر برسد.که قابل توجه میباشد.


 


اول:عدم حمایت درست دولتی در بخش  زراعت که بسیار کمرنگ است.


دوم:عدم موجودیت شرکت های بزرگ واشنتن رد برای بسته بندی مواد غذایی تولید کشور.


سوم:عدم موجودیت ومریدیت خوب در قسمت بازاریابی محلی ,منطقوی,وبین المللی برای محصولات کشور.


چهارم:عدم موجودیت پلان وراه کاری برای تبدیل نمودن مواد خام موجودیت در افغانستان به ذریعه نیروی کار ارزان آن وتبدیل آن به کالای تجارتی بطور علمی.


پنجم:عدم موجودیت بانکهای زراعتی که برای تقویه دهقانان قرضه های مناسب بدسترس شان بگذارد.آیا برای بسور و برآوردن .شدن موضوعات فوق کدام  راه کاری از جانب کسیکه خواهان تایید شما میباشد. شنیده ودیده اید یا خیر.


 


سوم:آیا به ریس جمهور آینده این باور را پیدا کرده اید .که به آزادی  بیان  پای بند باشد.وبرسد,وحمایت از این رکن مهم جامعه مینماید.وبرای تامین امنیت آن پلان کاری داشته واز سر کوبی آن جدا خود داری کند.


 


چهارم:آیا کسیکه شما از آن میخواهید در انتخابات حمایت نمایید.خشونت علیه زن را محکوم وحقوق انسانی وانشاتی آنها را که نیم از پیکر جامعه ما را تشکیل  میدهند. رعایت کرده وبرای رشد و انکشافی فکری و ذهنی آنها توجیه لازمی مینماید واز هر گونه تبعیض جنستی جلوگیری نماید.وایشان رابه حقوق که اسلام وحقوق بشر به آنها قایل شده است.برساند.


 


پنجم:آیا به این نتیجه رسیده اید که به گروپ زیس جمهور آینده امیدوار باشید.شخصی را پیدا کنید که از بانک داری های  خوب واز پالیس بانک داری پزی رفته شده جهانی معلومات و آگاهی دقیق داشته باشد.وبانک های موجود کشور را از اعتبار بین المللی بر خوردار نماید.وجلو هر گونه دستبرد که باعث بی  اعتباری شدن  بانک داری در کشور شده است. گرفته جلوگیری نموده و جلب سپرده های  مردم را فراهم کند.


 


ششم: از آنجاییکه رای شما میتوانند گاهی به تعین سر نوشت یک کاندید موثر بوده باشد . وسر نوشت یک ملت  را هم  زد.پس کوشش باید تا از آن با توجه به حالت بسیار پریشان و خراب و بی سر و سامان کشور که جای و یکی از مناسب و با ظرفیت کافی و دل سوز و با تقوا باشد. استفاده کنید . چرا که حق رای یک امانت است .امانت بر اهل آن رساندن  یک وجبیت است


آرزو عالمیار


.=----



About the author

arezoo-alemyar

she is arezoo alemyar , she studin in low (Ishraq)univercity , she was born in 1992 in Herat city Afghanistan , she live in ferdowsi street . she is a favorite of cooking , she is a bloger in Afghancitadel and Filmannex company.

Subscribe 0
160