پول مجازی – سامانه تازه پرداخت با سواد دیجیتالی و پایداری دیجیتالی در فلم انکس

Posted on at


تارنمای فلم انکس نخستین تارنمای بود که آشتی- تساوی-توانمندسازی بانوان و دانش را با بهرهگیری از انترنت و رسانه های اجتماعی به افغانستان باخود آورده است. ایجاد صنفهای آموزشی و معرفی رسانه های اجتماعی گامی مهم در جهت توانمندسازی بانوان می باشد. فرصت های را که این تارنما برای بانوان فراهم کرده است تا با کاربرد رسانه های اجتماعی و مقاله نویسی پول بدست آورند و سر پای خود بایستند ویژه میباشد و هیچ سازمان دیگری تا حال چنین نکرده است.



آموختن و آشنایی با فناوری همیشه مهم بوده است. اما برای کشوری مانند افغانستان که بیشتر مشکلاتش بخاطر نبود دانش است برای همه بسیار حیاتی می باشد.


در روز نخست ماه فوریه سال ۲۰۱۴ فلم انکس یک سامانه پرداختی تازه ای را بنام پول مجازی معرفی کرد. این سامانه پول تازه دیجیتالی را معرفی خواهد کرد و همچنین درآمد بیشتری را به دانش آموزها به بار خواهد آورد. تارنمای BITCOIN.COM پول مجازی را چنین معرفی میکند: پول مجازی یک واحد پولی دیجیتالی است که میتوانید آنرا برای انتقالهای شخصی یا کار و بار به سرعت و هزینه کم به کار ببرید. این سامانه به دانش آموزهای افغانستان فناوری پول مجازی را معرفی میکند و برایشان درآمد بیشتری فراهم میکند.



محدودیت های زیادی برای دانش آموزهای دختر در افغانستان وجود دارد. ایجاد حساب بانکی یکی از آنها است. ایجاد حساب بانکی زمان زیادی را دربرمیگیرد و برای یک دانش آموز دختر افغانستان هیچ استفاده ای ندارد. این سامانه تازه فناوری تازه را معرفی میکند – در کنار آن درآمد کاربران را افزایش میدهد. این شیوه تازه پرداخت از آنجاییکه بخش زیاد درآمد دانش آموزها در مسیر انتقال هزینه میشد آنها را بسیار خوشحال میسازد.




یکی از دانش آموزها در این مورد چنین میگوید: سامانه تازه پرداخت بسیار متفاوت بنظر میرسد و من هرگز در مورد آن پیش از این نشنیده ام اما مطمن هستم برای ما بسیار مفید است. هر فناوری تازه در شروع تازه به نظر میرسد اما همه سهولت به بار می آوردند. من بحیث یک دانش آموز خیلی خوشحالم که در مورد این فناوری تازه برای نخستین بار از فلم انکس بدانم و با آن کار کنم.



مهرورزیده از صفحه بانوان انکس بازدید کنید و برای دریافت موضوع های تازه در مورد دانش آموزهای افغانستان و ویدیوها عضو آن شوید.


TAGS:


About the author

160