جمع آواری کودکان خیابانی توسط نهادی( علمی وفرهنگی آریانا)

Posted on at




 


نخست ازهمه شکرگذار خدای مهربان هستیم که مارا اشرف مخلوقات قرار داد،و برای ما عقل وقلب داده که توسط این دو عضو مهم مامیتوانیم درک ،احساس وعشق رادروجود خود جاری بسازیم .همانند گروه از جوانا ن شهر هرات که باداشتن حسی مهربان ودلسوزی که داشتند به یک کار خیر اقدام کردن که همانا جمع آوری کودکان خیابانی ازسطع شهربود. که این جوانان به همکاری نهاد تحت عنوانی (مجمع علمی وفرهنگی آریانا)به این کار خیر اقدام کردنند.


 


و هدف اصلی این گروه اینست که بتوانند تااندازه برای بچه های خیابانی شهرهرات کار را انجام دهند .هدف اصلی اشان مراقبت از کودکان خیابانی ، یتیم و آسیب پذیر،و توانمند سازی آنها را با ارائه آموزش و پرورش و فنی و حرفه ای آموزش به آنها را عضو مفید جامعه سازند. جی زیباست که همه جوانان احساس مسولیت کنند ودرکارهای خیر همانند این کار اقدادم کنند ویک مشکل جامعه را حل بسازند واین کارشان نه تنها مردم جامعه راخوشحال میسازد بلکه خدای مهربان هم ازین کار زیبا وپسندیده شان خشنود میشود.




بیایید خشنودی خدای مهربان را کسب کنیم .تااینکه برای همیشه همرای خداوند مهربان را باخود داشته باشیم وبهترین توشعه های زندگی را باخود در دنیا اصل خود که هماننا آخرت است ببریم ویکی ازجمله بنده گان خدای مهربان باشیم.وهمچنان ازخدای مهربان خواهانیم که این گروه مهربان را تنها نگذاشته وآنهارا همرای کنند.ودرین کارپسندیده شان موفق شوند



سپاس وتشکرازین گروه با احساس ومهربان


princess Arezoo



About the author

160