رسانه های اجتماعی و ارتباطات بدون مرز

Posted on at


فیلم انکس, فیس بوک, گوگل پلس و تویتر از جمله رسانه های اجتماعی هستند که هر کدام گزینه های خوبی برای برقراری ارتباطات میباشند, این رسانه های اجتماعی هر کدام با داشتن فضای کاری متفاوت کاربران زیادی را به خود جذب کرده اند و کاربران با استفاده نمودن در زمینه های متفاوت از این رسانه های اجتماعی مشکلاتشان را به راحتی حل مینمایند. یکی از مزایای این رسانه ها داشتن محیطی تغییر پذیر میباشد و همچنین راهی برای شکوفایی استعداد ها و حل مشکلات میباشد.


فیلم انکس یکی از جمله این سایت های اجتماعی میباشد که با استفاده از 3 سایت اجتماعی دیگر برخی از فعالیت ها و کارهای مفیدی را انجام میدهد, کاربران این سایت در کنار اینکه فیلم انکس راهی است برای ارتقا ظرفیت های فکری شان میتوانند در آمدی هم داشته باشند و با فعالتی که مینمایند امتیازات مالی هم بگیرند.



شاگردان برخی از مکاتب هم در شهر هرات از جمله کاربران فعال این سایت ها میباشند, با تمام مشکلاتی که قشر زنان تمام افغانستان و از همه بیشتر شهر هرات باستان دارند باز هم در میانشان دختران فعالی یافت میگردد که با استعداد های نهفته ای که دارند سعی میکنند تا تمام مشکلات زنان افغان را به نگارش بگیرند و آن ها فقط از مشکلات و سختی ها نمی نویسند بلکه گاهی قلم به نگارش موفقیت ها برمیدارند و برای داشتن آینده ای روشن و زیبا تمام زنان را امیدوار میسازند.


سعی میکنند تا در انتخاب عناوین مقالات خویش بیشتر تلاش نماید و انتخاب صحیح عناوین و نگارش مقالاتی با موضوعاتی متفاوت خود یکی از راههایی برای بدست اوردن امتیازات بالا است. عناوینی همچون فقر اقتصادی, زنان و مشکلاتشان و دیگر عناوین جالب دیگر. با برقراری ارتباطات و رقابت های مثبت علمی چیزهای زیادی را هم میآموزند و میتوانند به راحتی مشکلاتشان را حل نمایند.



فیلم انکس و دیگر رسانه های اجتماعی راهی است برای حل بسیاری از مشکلات, بیت کوین یکی از مزید های خوب و مفید فیلم انکس میباشد اینکه کاربران میتوانند در مقابل فعالیت هایی که در این رسانه های اجتماعی دارند سکه های مجازی بگیرند وهم میتوانند با استفاده از سکه های مجازی که دارند خریداری آنلاین نمایند و بیت کوین خود نیز راهی برای جهانی شدن است و افغانستان با وجود مشکلات زیادی که در آن گنجانیده است فیلم انکس و دیگر رسانه های اجتماعی میتوانند برخی از مشکلات مردم را حل نمایند.



برای خواندن مطالب قبلی فلم انکس لیسه محجوبه هروی میتوانید پیوند زیر را دنبال نماید: 


http://www.filmannex.com/MahjubaHerawiSchool/blog_post 



About the author

MahjubaHerawiSchool

Mahjube Herawi School is located in the third district of Herat Province on Mokhaberat Street. It was named after a famous woman poet Mahjube Herawi (Mahjube Herawi’s real name was Bibi Safora and she was one of the famous Farsi pouter of Badqhis –Afghanistan. Mahjube has about 5,000 poems about…

Subscribe 0
160