شگفت انگیزترین رستورانت ها

Posted on at


تجربه غذاخوردن آن هم در رستورانی بسیار متفاوت می تواند بسیار جالب باشد. در دنیا هتل رستوران هایی وجود دارد که غذای شما را در نقطه ای بسیار عجیب سرو خواهند کرد.

اغلب رستوران‌هاي هتل‌ها هيچ حس خاصي را درما برنمي‌انگيزند. حتي به ندرت رغبت مي‌كنيم از غذايي كه در اين نوع رستوران‌ها جلويمان گذاشته‌اند عكس بگيريم! منوهايي معمولي و تكراري ـ همبرگر يا مرغ سوخاري؟‌ـ و شكل و شمايل سالن‌هاي غذاخوري به‌گونه‌اي هستند كه خيلي زود لب و لوچه شما را آويزان مي‌كنند!

 با اين حال هتل‌هايي هم در دنيا پيدا مي‌شوند كه رستوران‌هايش آنچنان تجربه‌اي بي‌همتا در اختيار شما مي‌گذارند كه حاضر هستيد حتي براي رفتن به چنين رستوران‌هايي رنج سفر را به جان بخريد.  در مطلبي كه در زير مي‌خوانيد با هفت رستوراني آشنا مي‌شويد كه با ديگر غذاخوري‌هاي هتل‌ها تفاوت آشكار و چشمگيري دارند

در اين رستوران مي‌توانيد مكان‌هاي خصوصي را براي صرف ناهار انتخاب كنيد كه هيچ‌كس ديگري را راه به آنجا نباشد! صندلي‌هاي اين رستوران كه از ماسه و در ساحل ساخته شده‌اند اگرچه فانتزي به نظر مي‌رسند اما بسيار راحت هستند. اين رستوران از چهار صبح تا غروب خورشيد سرويس‌دهي مي‌كند. قيمت‌هاي اتاق‌هاي هتلي كه اين رستوران شگفت‌انگيز در آن واقع شده است نيز از 280 دلار آغاز مي‌شود.


About the author

foroo-farid

نام فروهر تخلص فرید صنف اول پوهنتون در رشته هنرهای زیبایی هرات
تاریخ تولد 1374
قد 169
چشمان سیاه
رنگ چهره گندمی
ورزشکار در رشته تکواندو

Subscribe 0
160