لت و کوب گذارشگر خبری رسانه بانوان انکس و انصراف دادن تیم بانوان استقلال از ادامه بازی در مسابقات نهایی بانوان در شهر کابل

Posted on at


با اینکه امروز در افغانستان شاهد پیشرفت های چشم گیر جوانان مان در عرصه های مختلف اجتماعی فرهنگی و ورزشی بوده ایم ولی هنوز هم مشکلات زیادی هست که مانع ادامه دادن و فعالیت جوانان مان در قسمت های مختلف میگردد که بیشتری این مشکلات به دلیل دخالت و زورگویی افراد بیرونی بعضی از ارگان های حکومتی ومافیا میباشد.


 طوریکه دیروز در یکی از مسابقات نهایی فوتبال بانوان شهر کابل یکی از خبرنگاران ما که از پیشرفت های خانم ها درعرصه های مختلف در افغانستان گذارش تهیه میکند مورد لت و کوب مسولین فدراسیون فوتبال افغانستان قرار گرفت و تیم بانوان استقلال کابل به نشانه اعتراض  بدلیل این رفتار زشت و ناپسند فدراسیون فوتبال افغانستان از بازی کردن در ادامه مسابقات نهایی بانوان انصراف دادند. 

 


 

در اینجا شرح این موضوع را اقای کبیری گذارش گر خبری ما در قسمت رسانه بانوان انکس بصورت مفصل به رشته تحریر در اورده اند:

     

امروز بنده محمدرفیع "کبیری" یکی از ژورنالیستان و عکاسانی فعال کشور که برای تهیه گزارش مسابقه سیم فاینل فوتبال بانوان شهر کابل که فیمابین کلپ فوتبال بانوان استقلال و کلپ فوتبال بانوان میهن برگزار میشد به میدان پروژه گول رفته بودم که سرانجام هم تیم فوتبال بانوان استقلال تیم فوتبال بانوان میهن را 2 بر 1 شکست داد و به فاینل مسابقات راه یافت ولی بنده در جریان عکسبرداری بی دلیل مورد اهانت و ضرب و شتم مسئولین فدراسیون فوتبال بویژه آمریت نشرات و مستقیماً آقای کرام الدین کریم رئیس فدراسیون فوتبال افغانستان که ریاست تربیت بدنی را هم بر عهده دارد قرار گرفتم و کمره های بنده را که قبلاً با ایشان هماهنگی هم شده بود به ویژه باخانم هاجر ابوالفضلی رئیس کمیته بانوان فوتبال افغانستان بصورت غیرقانونی با معلومات موجود در آنها مصادره نمودند و بنده را مورد توهین و لت و کوب قرار دادند و با بسیار بی احترامی از فدراسیون ملی فوتبال اخراج نمودند و حرکات رئیس این نهاد ورزشی بنده را به یاد عملکردهای جنگسالاران سالهای 72 و 73 شهر کابل می اندازد که زورگویان و جنگسالاران هر کاری را که دلشان می خواست بی پروا انجام می دادند. حال من از کافه ملت غیور و آزاد افغانستان و بویژه رسانه های آزاد و دولتمردان کشور خواهشمندم که بنده را در مبارزه با این مستبدان یاری رسانده و حق پایمال شده بنده را از ایشان بستانند هر چند در حال حاضر بنده با تهدیدات فراوان جانی از طرف رئیس فدراسیون فوتبال افغانستان مواجه هستم این فرد زورگو و همراهانش با بی شرمی هر چه تمامتر ساحه فوتبال فدراسیون فوتبال را حریم شخصی خود قلمداد نموده و به فامیل های بانوان نوجوان و جوان اجازه دیدن از بازیهایشان را نمی دهد ولی این حق را برای خود و بادیگاردانش محفوظ میداند. و خود را محرم برای دیدن بازی ایشان می پندارد. شما قضاوت کنید با این وضعیت آیا فوتبال کشور و بویژه بانوان رشد می کند!!!؟؟؟


     


About the author

herat-womensannex

Herat Digital Citizen Fund is subpart ofDigital Citizen Fund based in NYC. Digital Citizen Fund.com is a blogging and film platform that empowers the women and children of Central Asia with a "pay for content" model where bloggers and filmmakers get paid based on their Buzz (performance) Score. Monthly payouts…

Subscribe 0
160