فیلم جدید توضیح میدهد تا چگونه زنان را از طریق آموزش تقویت کنیم.

Posted on at

This post is also available in:

توسط جیمزداویس 

 

" یک دختر شجاع یک تحول است "شعارحمایت دختران، فیلم جدیدی از 10x10، پروژه ای که بدنبال آموزش دختران در دنیا است. فیلم در مورد اهمیت آموزش دختران، و استراتژی که در بسیاری جوامع دنیا برای پایان بخشیدن به فقر بکار میرود است.

 

تقویه دختران از طریق آموزش ایده جدیدی نیست، اما کار او به زیبای به کاووش در این فیلم پرداخته است. از زبان افراد مشهور در هالیوود داستان اینکه چگونه ۹ دختر آموزش داده شدند نقل شد. یکی از دخترا، سوما در نپال است، که بعنوان یک پیشخدمت در یک خانه کار میکرد و یاد گرفت که چگونه بنویسد و بخواند، ممنون از تلاش معلم مکتب در یکی از خانه هایی که او برایشان کار میکرد. داستانهای دیگر از کشورهایی مانند کمبودیا، هند و افغانستان است. تحصیلات برای زنان در افغانستان موضوع مهمی در بخش Women's Annex است که نشان میدهد که چگونه زنان را تقویت کنیم. 

 

این فیلمنامه اهمیت مکاتب افغانستان را برای زنان و دختران در فراهم آموری تحصیلات برجسته میسازد. تحصیل زنان در افغانستان قدرت تغییر کامل زندگی و اجتماع را دارد. برای مثال وقتی زنان در افغانستان آموزش میبینند، آنها قادر هستند تا برای خودشان و فامیلشان کمک نموده و آنها را باسواد سازند.

پروژه توسعوی افغان کلاسهای مرتبط به هم در افغانستان برای کمک به بچه ها برای داشتن تحصیلات بیشتر و مهارت در تکنالوژی، مانند رسانه اجتماعی می باشد. این به آنها کمک میکند که بغیر از خواندن و نوشتن مهارتهایی را بیاموزند که به آنها اجازه دهد تا در دنیای تجارت داخل شوند.

از جایی که تینا برون، ادیتور نیوزویک در نمایش فیلم اخیر گفت، زمانی که شما زنان را آموزش میدهید، چیزهای خوبی اتفاق می افتد.

 

برای پیدا کردن فیلم  وب سایت را چک کنید.



About the author

ruhollah-mehraban

hi, My name is Ruhollah, I am graduated from Language department of Kabul University, I am doing translation,web logging, I like to write and create ..

Subscribe 0
160