موج سواری برای مدل رسانه ای و تجارتی جدید، مرتبط به خواسته های بچه های خیال پرداز و خانواده هایشان

Posted on at

This post is also available in:

همه ما درک مختلفی از دنیایی که در آن زندگی میکنیم داریم. بعضی ها مذهبی هستند، بعضی ها نیستند، اما در پایان دنیایی که در آن زندگی میکنیم با اهداف و خواسته های ما شکل گرفته است. من ذاتا فردی فعال هستم. من دوست دارم با وجود ریسکی که دارد همیشه در اوج  باشم. من اغلب اوقات می بازم، ولی دوباره بلند شده و از اشتباهاتی که کردم یاد میگیرم.

 

جودو مکتب زندگی من است. جودو بر اساس نظم و آموزش مداوم برای گذاشتن  گامی به جلو می باشد. به زمین خوردن یک ویژگی ساده جودو است و تجربه ای است که باید یادگرفت. کشتی هم ورزشی مشابه با اصولی مشابه است. و ورزش دیگر با همین خصوصیات موج سواری است. موج سواران هم قاعده ای مشابه را در زندگی دنبال میکنند. آنها باید قدرت در هم شکننده طبیعت را قبول کنند، و تا زمانی که قبول نکنند نخواهند توانست ورزش خود را دنبال کنند. موج سواری اصطلاحی ورزشی است. روشی برای زندگی است.

 

 

سپتمبر گذشته، صبحی را در مونتاوک برای شرکت در همایش Surfer Healing جایی که ۱۴۰ بچه با امواج اقیانوس آتلانتیک با کمک موج سوارانی از سراسر آمریکا و کشورهای دیگر روبرو میشدند، گذراندم. همایش حیرت انگیز بود و چشمهای من را در مورد خیلی چیزها باز کرد، بویژه اگر دنیا خودش را به نیاز مردم بیشتر از راههایی که وجود دارد تطابق دهد. در مدت زمانی که در ساحل بودیم همه چیز به خوبی پیش میرفت. خانواده ها و داوطلبان تعادل خوبی بین خواسته های رویایی بچه ها ، طبیعت و خانواده هایشان برقرار کرده بودند. ما میتوانیم بگوییم که همه ما موج سواریم. در هیچ یک از اصول سنتی جامعه تغییری نیامد اما همه چیز طرح شده بود تا به بچه های رویا پرداز اجازه دهد تا از روزشان در ساحل لذت ببرند. موج ها را بپیمایید.

 

  

من ۴۵ سال دارم و قایق رانی را در ۷ سالگی شروع کردم و در مسابقات بین المللی رقابت نمودم. من کمربند سیاه درجه ۴ جودو را دارم، اما تاکنون موج سواری نکرده ام، طوری که من همیشه آن را کاری سخت میپنداشتم. اما با روشی درست و سازماندهی شده، ۱۴۰ نفر از اطفال قادر شدند تا ترس و تجربه شخصی من را فرو بنشانند. راحتی آنها اجازه داد که پروژه با موفقیت به پیش برود. مدل اجتماعی و تجارتی تفاوت زیادی با دنیای دیزنی ندارد، جایی که با رفتارهای متفاوت مواجه میباشیم. 

  

ایزی پاسکویتز، با کمک افرادی مانند مایک سوینی، مدل اجتماعی و تجارتی را بوجود آورده که مرتبط با مخاطبانی است که به وی اجازه میدهد تا یک پیشرو در بخش خود باشد. ایزی به بچه های خیال پرداز کمک میکند تجربه جدید و بهتری در زندگی داشته باشند. او همچنین به افرادی مانند من کمک میکند تا از زاویه دیگری از زندگی شان لذت ببرند. 

 

اگر بخاطر Dustin Sweeney یک موج سوار خیالپرداز نبود، من با مایک سوینی شریک ما در فیلم انکس نیویورک همکار نمیشدم. و شاید آگاهی دیجیتال  ۵۰۰۰۰ بچه افغان را حمایت نمیکردم. و موج سواری هم نمیکردم، و روز به یاد ماندنی را با خانواده ام سپری نمی نمودم. 

لطفا از صفحه شخصی من در فیلم انکس بازدید کنید و خود را راجستر کنید. همچنین این سایت را نیز بازدید کنید، و ایده ها و کار آنها را حمایت کنید.

personal page on Film Annex

Surfer's Healing Website,  

Francesco Rulli.



About the author

ruhollah-mehraban

hi, My name is Ruhollah, I am graduated from Language department of Kabul University, I am doing translation,web logging, I like to write and create ..

Subscribe 0
160