فیلم های رایگان، اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی و تقویت زنان و مردان در آسیای مرکزی و جنوبی، شروع از شما ! با شما آغاز میکنیم

Posted on at

This post is also available in:


 


ماموریت فیلم انکس برای به اشتراک گذاشتن  فیلم های رایگان هم اکنون در آسیای مرکزی و جنوبی و مابقی دنیا در حال پیشرفت است. دنیای سرگرمی هم اکنون با دنیای آموزش و توسعه تجارت ادقام شده است. ماموریت فیلم انکس برای تمویل مالی، استخدام و پاداش به بهترین نویسندگان و فیلم سازان در افغانستان، بنگلادش، بوتان، هند، قرقیزستان، قزاقستان، مالدیو، نپال، پاکستان، سریلانکا، تاجیکستان، ترکمنستان و ازبکستان می باشد. فیلم سازان زن کارهایشان نیز در صفحه جدید وومن انکس قرار داده خواهد شد. لطفا هر چه زودتر خود را در فیلم انکس راجستر کنید. تیم مقاله نویسی ما با شما همکاری خواهد نمود. ایمیل آدرس ما info@filmannex.com می باشد. 


 





زنان و مردان از سراسر دنیا برای گرفتن معلومات، آموزش، ایجاد فرصت های تجاری و روابط، آشپزی و اخبار ورزشی از انترنت استفاده میکنند. گوناگونی موضوعات و ارتباطات ایجاد شده قابل محاسبه نیست. افغانستان به تنهای ۸ میلیون دانش آموز دارد. هر کدام از آنها با ۲۰۰ نفر در ارتباط می باشند، که مقدار این ارتباطات به 6.1 بیلیون ارتباط میرسد. اگر هر کدام در طول هفته یک مقاله بنویسد و یا کامنت بدهد، تقریبا ۸۳ بیلیون صفحه و پیام خواهد شد. دنبال چه چیز بیشتری میتوانیم باشیم ؟ هم اکنون تصور کنید که این کار فراتر از مرزهای افغانستان باشد و برای مابقی کشورهای آسیای مرکزی و جنوبی در نظر گرفته شود، بخصوص کشورهایی مانند بنگلادش، بوتان، هند، قرقیزستان، قزاقستان، مالدیو، نپال، پاکستان، سری لانکا، تاجیکستان، ترکمنستان و ازبکستان. 





قدرت رسانه های اجتماعی میتواند از شبکه انترنتی فیلم انکس در مکاتبی که توسط ما در حال ساخت در افغانستان می باشد شروع شود، جایی که  ۳۵۰۰۰ دانش آموز در آن قادر خواهند بود تا در انترنت به جستجو بپردازند و از طریق نرم افزار آموزشی اگزامر آموزش ببینند و با دریافت بورسیه های کوچک به دنیا تجارت وارد شده و  تحصیل خود را  به پایان برسانند. 



قدرت اشتراک گذاری و تاثیر رسانه های اجتماعی میتواند با استفاده از سیستم تبلیغاتی که بعنوان سوختی برای  صفحات انترنتی  محسوب میشود اندازه گیری شود. این به نویسندگان، فیلم سازان و تهیه کنندگان مطلب اجازه میدهد تا به کسب درآمد پرداخته و فرصت های شغلی رو به رشد جدیدی را فراهم کنند. بویژه، این کار به زنان کمک میکند تا استقلال خود را بدست آورده و تقویت شوند، طوریکه در مقاله های زیر به آن پرداخته ام.


 Women Empowerment in Afghanistan economy, governance and leadership.



امروزه قدرت رسانه های اجتماعی به کمپانی هایی مانند فیلم انکس اجازه میدهد تا رهبری را در دنیا دیجیتال در آسیای مرکزی و جنوبی بوجود آورده، فراتر از مرزها، فرصت های جدید را بوجود آورد. در صورتی که شما مایلید در مورد تاثیرات آن بدانید، برنامه ای را که ارین پیکس برای فیلم سازان مستقل از سراسر دنیا  و کار نویسندگان حرفه ای را در انکس پرس که مستحق پاداش بوده و باعث ازدیاد بازدیدکنندگان تا ۵۰ میلیون نفر شده است را ببینید. 



 نه به سیاست، فقط انترنت


NO POLITICS, JUST INTERNET.



About the author

ruhollah-mehraban

hi, My name is Ruhollah, I am graduated from Language department of Kabul University, I am doing translation,web logging, I like to write and create ..

Subscribe 0
160