رسانه هاوجایگاه ان هادرزندگی

Posted on at


رسانه هاوجایگاه انها در زنده گی

رسانه ها یک بخش مهمی رادر زنده گی تشکیل می دهند توسط رسانه ها مردم می توانند 90% مشکلات خود را حل کنند.

درکشور مارسانه های مختلفی مشغول کار وفعالیت هستند.رسانه ها ازخود وظایفی رادارند که باید باتوجه به این وظایف وزیر نظر قانون اساسی فعالیت کنند که با فرهنگ رسم ورسوم مردم ما برابر باشد . متاسفانه شبکه های خصوصی درکشور بانشر برنامه هایی که زیبنده یک کشور اسلامی نیست می خواهند قانون اساسی رازیر سئوال ببرند

.

دریک خانواده دختر وپسر تابع پدر ومادر خود هستند یک پسر حق ندارد بایک دختر از طریق نامشروح ارتباط برقرار کند وهمچنان یک دخترهم این اجازه را ندارد.

ویازنی که ازدواج کرده است همراه بایک پسری که زن دارد رابطه برقرار کند که در دین مقدس اسلام این چنین اعمالی کاملا ردشده ومجازات انها سنگ سار است .زیرا طفلی که قرار است متولد شود پدر ان مشخص نیست.

چنین سریال هایی برازنده کشور هایی است که دین مبین اسلام راقبول ندارند. وبه گفته: خودشان روشن فکر هستند رسانه ها باید حد خود رابشناسند چگونه یک فامیل در افغانستان میتوانند دور هم نشسته و چنین فیلمهایی راتماشا کنند؟ رسانه ها باید مطابق اداب وروسو م مردم افغانستان برنامه های خود راپخش کنند. از جهات دیگر رسانه ها ی کشور مشکلی ندارند.همیشه شعارشان صلح ودوستی است به مردم می فهمانند که قوم پرستی ونزاد پرستی را فراموش کنند.

پس باید به این اداب ورسوم احترام گذاشت ومانند کشورهای غربی عمل نکرد چون نگاه کرد ن چنین سریا ل هایی که از کشورهند ویا ترکیه است وهر کشور دیگر پخش می شود باعث بوجود امدن فساد می شود واز همه مهم تر به جز ضایع کردن وقت فایده ای دیگر نمی رساند. به امید روزیکه بعضی از رسانه ها حد وجایگاه خود را بشناسند.ومطابق با خواسته های مردم به کار خود ادامه دهند.

 





About the author

160