اصول رشد

Posted on at


اصول رشد


 


يكي از نام هاي رشد تعالي و پيشرفت نام دارد.  دردنيا همه چيز بايد رشد كند و طريق پيشرفت را بگذراند در غير اين صورت به نابودي  رو خواهد اورد. مادام كه به توانا ييهاي بالقوه خويش پيوست خواهيم كرد در غير اين در گرداب و عدم تحرك و ركود فرو خواهد افتاد  و همچنان مواد سازنده ما را مخرب و تباه خواهد كرد تا اين كه شما فكر كنيد كه در دوره رشد و پيشرفت شما تغييري رخ بدهد.  طرز فكر و رفتار شما هم تغيير خواهد كرد


هميشه ما در روابط خويش بايد با افراد گوناگون سر كار داشته باشيم و اين روابط را به درستي انجام دهيم و تحت شرايت مناسب انرا به پيش ببريم.


 


 


سر انجام تمام اين روابط گوناگون يك ثمره اي دارد منظور از ثمره يعني روابط اجتماعي دوستي همسري همكاري و غيره ميباشد.


همچنان دومين اصل اين روابط همكاري كيهاني و ايثار ميباشد. هماهنگي و مخالفت با اين اصول غير از حذف شدن از ميان فرجامي ديگر چيزي نيست.   در روابط درست و موثر در كالبدتان مي دمد و زندگاني تان را بسيار به شور و نشاط در مياورد و همچنان زندگي تان را غير قابل وصف لبريز مي كند.  يك چيز بسيار مهم اين است كه روابط كه بي اثر و نادرست باشد پس به اين معني است كه رنج و ناراحتي فراوان همرا دارد.


 


 


هميشه در زندگي تان اين را به ياد داشته باشيد كه اگر رنج، درد را در زندگي تان راه داديد پس اين را فكر كيند كه زندگي تان را خود تان به دستان خود تباه ساختيد. پس همه ما ميدانيم كه چي بايد كنيم و زندگي خود را چطور پيش ببريم. هيچ گاه كسي ديگر را حق ندهيم كه در زندگي ما مداخله كند بايد خود ما راه خود را پيدا كنيم.


 


نویسنده: انوش بارکزی    



About the author

anooshbarakzai

his name is Anoosh barakzai he is 23 years old. he was born in nimrooz Province. he Graduate from school in 2010 he is working in film annex.

Subscribe 0
160