چشم

Posted on at




در کشور ما همیشه از حقایق چشم پوشی می شود وحق به حق دارنمی رسد. به شخص مظلوم ظلم می شود اما صدای خود رابلند نمی کند. چون از اینکه مبادا جان خود رااز دست دهد سکوت می کند وهمیشه زورمندان بدون هیچ ترسی کارهای غیر قانونی را انجام می دهند. اری این بار می خواهم ,از داکتران محترم ولایت هرات تشکر کنم که باشجاعت تمام در مقابل ظلم وستم زورمندانی چون شهردار هرات ایستادگی کردند واز این ظلم چشم پوشی نکردند.
داکتران در این ولایت ثابت کردند که اجازه نمی دهند حق انها پایمال شود وبه مردم افغانستان نشان دادند که نباید در مقابل ظلم سکوت کنند. هیچ فردی اجازه ندارد به زور واجبار کاری را بالای فرد دیگری تحمیل کنددراعتصابی که چهارروز طول کشید هیچ کس فکر نمی کرد که این داکتران به کدام نتیجه ای برسند اما انها دست از کار خود نکشیدند وهمچنان به کارخود ادامه دادند.
من بحیث یک جوان در این ولایت حمایت خود رااز این داکتران وامسال انها اعلان می کنم وبه شجاعت انها افرین می گویم این اشخاص روشن فکر ثابت کردند که از حق وحقوق خود دفاع می کنند ومانع زورمندان می شوند.
اعتصاب این داکتران نتایج بسیار خوبی را به بار اورد ظلمی که این افراد در حق شخصی که تمام عمر خودرا درخدمت کمک به مردم سپری کرده است نا بخشیدنی است. شعار این داکتران صحت وسلامتی وخواسته ی انها احترام است نه چیزدیگری ,که هیچ یک از خواسته های انها چندان خواسته ای در مقابل مردم نیست .به امید روزی که شجاعت این داکتران رامردم ما پیشه راه خود قرار دهند وهیچ زورمندی نتواند به ظلم خود ا


About the author

160