رئیس جمهور آمریکا و یک هفته برنامه کاری

Posted on at


همه افراد برنامه های متفاوتی در زندگی خود دارند و برنامه کاری خود را بر اساس نیازها و خواسته های خود تنظیم میکنند. این برنامه کاری برای افراد موفق و کسانیکه در جایگاهای بلند قرار دارند و یا رهبران سیاسی بسیار جالب توجه است و اهمیت پیدا میکند. بر اساس برنامه های کاری شان است که این افراد را میتوان اشخاص اجتماعی نامید و یا کسانیکه فقط سرشان در کار شان مصروف است و به دیگران چندان توجهی نمیکنند. .

در کشورهای توسعه یافته که نهادها و ساختارها بیشتر از دیگر کشورها توسعه یافته شده اند و مردمی اند, برنامه های کاری رهبران سیاسی و افراد برجسته بیشتر بر روی مردم توجه دارد و بر آنها بیش از همیشه توجه نشان داده میشود. مردم بشکل بسیار راحت تر با نهادهای قدرت و سیاست مداران به تماس میشوند و دسترسی به آنها بسیار راحت تر است.

در این ویدیو رئیس جمهور آمریکا را میبینید که بخشی از برنامه کاری اش در طول یک هفته را نشان میدهد و خاطر نشان میسازد که او به چی موضوع ها و کارهای در جریان هفته میپردازد.

کاخ سفید میزبان نخستین جشنواره فلم مدرسه های ابتدایی ایالات متحده آمریکا است که در آن رئیس جمهور حضور می یابد و به سخنرانی میپردازد. او با دانش آموزان به معاشرت و حرف زدن می پردازد. دانش آموزان در این جشنواره به ساخت فلم های با موضوع های متفاوتی در مورد آموزش و پرورش, نیرو, محیط زیست وغیره.

رئیس جمهور آمریکا در این مورد میگوید که فلم های شما ویژه اند و همه راوی داستانهای می باشند. این فلم ها ما را یاری میرساند که آگاهی بیابیم نسبت به آنچه در صنف های آموزشی میگذرد و چگونه فناوری دانش آموزان ما را توانمند می سازد. که سبب میگردد آنها تصورات خود را به تصویر بشکند و آنها را به چالش فرا میخواند که رویاهای بزرگتری داشته باشند و بیشتر پیشرفت کنند.

سپس رئیس جمهور آمریکا در مورد تجاوز روسیه به اکران با رسانه ها سخن میزند. در روز دوشنبه رئیس جمهور آمریکا با نخست وزیز اسرائیل ملاقات میکند و بعد به یک مدرسه ابتدایی مرود و در مورد بودجه آموزشی صحبت میکند. بانوی نخست ایالات متحده آمریکا با بانوان اثرگذار جهانی ملاقات میکند و بعد به یک مدرسه چینایی در آمریکا میرود. به همین ترتیب برنامه ادامه می یابد به سخن رانی ها و سفرهای رئیس جمهور.



About the author

TheWhiteHouseWire

The White House Channel @ Film Annex is a global interactive platform with video content from the White House, including speeches by President Barack Obama, Vice President Joe Biden, and former Secretary of State Hillary Clinton, current Secretary of State John Kerry. Q&A sessions with the White House staff, ceremonies…

Subscribe 0
160