جایگاه اسلام درزندگی مسلمانان

Posted on at


اسلام مانند شمع درخشنده ای ایست که هر طرف تابیده و روشنی آن مغلوب برهرتاریکی ظلمت است. دین مقدس اسلام آنقدر شگوفتی عجیبی در زندگی مسلمان بوجود می آورد که خود به تنهایی با عزم اراده قوی باعث از بین بردنهر ظلم ستم شده واطرافیانش را ازتار یکی٬ کفر و جهل بیرون کشانیده و به سوی روشنایی دعوت می کند.


چرا که٬ اسلام در زندگی مسلمانان از اهمیت بالایی برخودار می با شدتمام اوافرادی که مومن پاک هستند به وجود(الله بی نیاز)باور یقین دارند٬ میدانند که خداوند(ج)مالک آفریننده جهان کاینات و مخلوقات می باشد.


ودرهرزمان برای بندگان خود پیامبرانی رابا کتابها وصحیفه های متفاوتی فرستاده است.



یکتاه پرستی دردل مسلمانان آنقدربر خود جای وسیع ساخته است که فرد مسلمان حا ضر است برای حفظ دین وگفتن کلمه (الله اکبر) پیمان قوی ازدل با خدای ببندد وتنها بنده پسندیده او خواهد بود واورا تنظیم کننده جهان هستی می خوا ند وتا نفس در تن دارد سر جانش را فدایش میکند.


انسان با ایمان هر گونه نظری را که بر خلاف دین او باشد هرگز قبول نمی کند. اگر یک انسان از نگاه اسلام بنگرد میفهمد که( پروردگار)عالمیان هر آن چیزی را که خلق بر آن علم وتسلط کا مل داشته.



وماهم بندگان او هستیم واز صدق دل ایمانمان راتا حد توان بر پامی داریم چرا که دین ما هاری از هر قسم عیب نقص است وهیچ گونه ضعیفی در آن دیده نمی شود. وهمین عظمت بزرگی این دین است که دردل هر مسلمان جا یگاه فوق العاده ای را بر خود کسب کرده است.


واین افتخار و لطف بس بزرگ و والایی است که نصیب هر انسان نمی گردد که مسلمان زاده و آفریده شدیم وبه ما فرصت مسلم بودن وبهترین انسانهای روی زمین بودن داده شده وچه زیباست و کاش بتوانیم به نحوی که شایسته ئ این عظیمت ات از ان پاسداری کنیم.



زند باد دین مقدس اسلام


برای خواندن مطالب قبلی فلم انکس لیسه ملکه جلالی میتوانید پیوند زیر را دنبال نماید:


http://www.filmannex.com/MalakeJalaliSchool



About the author

MalakeJalaliSchool

Malake Jalali is located on Godam Street in front of the big Masque of Herat, Afghanistan. It has 3270 Students, 101 teachers and 2 buildings.

Subscribe 0
160