تمرین های نیروهای نظامی افغانستان

Posted on at


این ویدیو برای شبکه های ناتو تصویر برداری شده است و بیانگر یک عملیات نظامی اردوی ملی افغانستان بشکل تمرینی می باشد. یک تعداد زیاد افسرهای نظامی و سربازان را نشان میدهد که شامل نیروهای هوایی و زمینی است. این عملیات توسط ارتش افغانستان سازماندهی و تنظیم شده است. این عملیات شامل  فرود سربازان از چرخ بال می باشد که بسیار خطرناک است و در صورت وجود نیروهای شورشی در ساحه میتواند مشکل آفرین باشد.



بخش بعدی آن خنثا کردن مین ها می باشد. افغانستان کشوری است مملو از ساحه های مین که خنثا کردن آن یک اولویت است. این عملیات بیانگر توانایی ها و شایستگی های نیروهای نظامی افغانستان است که برای روند انتقال و تامین امنیت حیاتی می باشد. اگر انتخابات به دور دوم برود نیروهای امنیتی آماده اند تا امنیت آنرا تامین کنند. 



About the author

NATOChannel

The North Atlantic Treaty Organization (NATO) is an intergovernmental military alliance based on the North Atlantic Treaty signed on 4 April 1949. NATO constitutes a system of collective defense in response to an attack by any external party. This is NOT the official NATO website. For that site, please visit…

Subscribe 0
160