سیاف: مُبلِغ ماهر نظام دیموکراسی

Posted on at


در نزد الله سبحانه و تعالی چه حیله خواهد کرد؟


سیاف چند روز قبل با احساسات مصنوعی که متأسفانه در وجود تعدادی از مسلمانان افغانستان تا هنوز هم تأثیر وارد می نماید، سخنانی بر زبان آورد که خیلی تأسف انگیز است.
سیاف وظیفۀ نیروهای امنیتی افغان را با تأویل و تحریف حدیث مبارک مقدس دانسته گفت:” یک‌ساعت درسنگربودن برابر است با 60سال نمازخواندن”.


آقای سیاف! کدام سنگر؟ همان سنگری که از نیروهای امریکایی دفاع می شود؟ همان سنگری که برای حفاظت از نظام فحاش دیموکراسی تأسیس شده است؟ همان سنگری که برای شکریه بارکزی، فوزیه کوفی، نهاد های کثیف تحت نام جامعۀ مدنی اجازه می دهد تا در مقابل حکم خالقت نظر پلیدشان را ارائه کنند؟ یا همان سنگری که امنیت محافل عیاشی و فحاشی تحت عنوان ستارۀ افغان، آواز افغان، جشنوارۀ پلید رومی، که ترویج فحشا و بی عفتی در صدر اولویت های شان قرار دارد؟
راستی، فراموشم شد که خودت نیز در صف همین افراد قرار گرفته و از طریق پارلمان حُکم بغیر ما انزل الله می کنی!


واقعاً که سیاف به مبلٍغ ماهر نظام دیموکراسی مبدل شده است. مبِّلغی که با استفاده از آیات و احادیث مبارک، ماهرانه نظام ساختۀ دست بشر (دیموکراسی) را برای مسلمانان توجییه می نماید. امریکا حق دارد که به وی و امثال وی مبالغ هنگفت پول بدهد تا به تبلیغاتشان به نفع نظام امریکایی شدت بخشند.


همین فتواهایت برایت کافیست که به جهنم داخل شوی!
توبه و استغفار کن، و در محضر عام اعلام کن که در گمراهی به سر می برده ای، و نظام دیموکراسی نظام غربی است که اساس آنرا شهوت، هوای نفس و خواهشات انسانی تشکیل داده است، و آنرا با اسلام هیچ سروکاری نیست. شاید که الله سبحانه و تعالی ازت بگذرد.



About the author

safatullah-bahier

Safatullah Student

Subscribe 0
160