به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

Posted on at


This is the Dari/Persian translation of a previously posted blog about Sharing on Social Media.

 

به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی عبارت از توزیع یا تهیه دستیابی به عکسها، فیلمها و متن از طریق پست کردن لینک یا است. تولد شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، تویتر، تومبلر، لینکداین و گوگل پلاس از بین دیگران به کاربران این قابلیت را میدهد که با ایجاد یک حساب مطالب خویش را توزیع کرده و به اشتراگ بگذارند.

اگر شما در حال خواند این مطلب هستید به این معنی است که شما فیلمساز، وبلاگ نویش، بازدید کننده و یا سازنده مطالب هستید. در زیر ما لیست لوازمی را گذاشته ایم که شما از آن برای بهینه سازی و به اشتراک گذاری مطالب فیلم خود مانند فیلم ها یا وبلاگها، بروی دیگر پلت فرمها استفاده کرده میتوانید.

فرض کنید که شما از تکنالوژی ها، پلت فرمها و آلگوریتمهای روز آگاهی دارید، عامل اصلی در این مساوات شما و شخصیت شما است. در زیر معلوماتی راجع به بهترین راه استفاده از شبکه های اجتماعی  و اینکه چگونه آنرا مطابق میل خود بسازید وجود دارد:

    بروی موضوعات کمتری تمرکز کنید و از موضوعی که کاوش میکنید آگاهی کامل بدست آوردید.

   خود را تادیب کنید تا مقالاتی را که مطابق مزاج شما است به یک منوال روزانه بنویسید و به اشتراک بگذارید. عزم راسخ داشته باشید

    دنباله رو مردم نباشید و نظریات خویش را استفاده کنید اگرچه مخالف نظریات عامه باشد. مصمم باشید.

  نسبت به مردم بی تفاوت نباشید. به چشمان آنها نگاه کنید. حرفهایشان را بشنوید. نظریات آنها را سنجش کرده و نتیجه ای از آن استنتاج کنید.

    زمانیکه میخواهید کاری انجام بدهید زنگ بزنید و ایمیل بدهید. پرتکاپو باشید.

    اگر چیزی در سر دارید، آنرا در وبلاگ بنویسید و همینطور به پیش بروید. موثر باشید.

    به افکار خویش عمل کنید، تئوری واقعیت ندارد. واقع گرا باشید.

 

پلت فرم های شبکه های اجتماعی

رای معلومات و پیشنهادات بیشتر بروی نام پلت فرم در زیر کلید کنید.

Facebook

Twitter

LinkedIn

Google+

Tumblr

 


About the author

DigitalCitizenFund

WHO WE ARE The Digital Citizen Fund" knowing formally Women’s Annex Foundation" is a 501(c)3 nonprofit organization founded in New York City which has set out to help girls and women in developing countries gain access to technology, virtually connect with others across the world, and obtain necessary skills to…

Subscribe 0
160