استفاده از فیسبوک برای ارتقاء مطالب شما در فیلم انکس

Posted on at


This is the Dari/Persian translation of a previously posted blog called Using Facebook to Promote Your Content on Film Annex.

 

از فیسبوک برای وصل شدن به جمع دوستان خویش استفاده کنید. فیسبوک ابزارهای متعددی برای به اشتراک گذاری در اختیار شما قرار میدهد. از نوشتن بروی دیوار دوستان با پیام دادن، از گذاشتن عکسها و ویدئوها تا اظهار نظر، از ایجاد صفحات تا تشکیل گروهها برای منافع مشترک، تعداد گزینه های به اشتراک گذاری شما بیش از سایر پلت فرمهای اجتماعی میباشد.

در اینجا چند راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از فیسبوک جهت  ترویج مطالب شما در فیلم انکس وجود دارد:

با ارسال ویدئو بر روی دیوار خود آنرا با دوستان خویش به اشتراک بگذارید. شما می توانید لینک ویدئو خود را به طور مستقیم بر روی دیوار کپی و بچسبانید و یا با استفاده از دکمه فیسبوک مانند در صفحه فیلم آن را بلافاصله به اشتراک بگذارید. به اشتراک گذاری مطالب نمرات اشتراک گذاری شما را در صفحه آمار فیلم انکس افزایش می دهد.

شما می توانید لینک وبلاگ خود را به همان شیوه یعنی با ارسال آن را بر روی دیوار خود به اشتراک بگذارید و یا از دکمه فیسبوک مانند در صفحه وبلاگ خویش استفاده کنید.

برای ارتقاء مطالب خود یک صفحه ایجادنمائید. برعلاوه پروفایل شخصی فیسبوک خویش، شما می توانید یک صفحه ای ایجاد کنید که در آن لینک های مربوط به کار خود مانند ویدئوها و وبلاگها را پست کنید. صفحه شما طرفداران و پیروانی خواهد داشت که شما می توانید با آنها ارتباط برقرار کنید. شما همچنین می توانید از بینش فیسبوک جهت اندازه گیری عملکرد صفحه خود، افزایش لایکها، تمایلات، و سایر اطلاعات مفید استفاده کنید. اگر بیشتر از یک صفحه دارید، شما می توانید صفحات خود را به منظور ایجاد اتصال بیشتر در پست های خویش را با استفاده از علامت @ تگ نمائید. از همه دوستان خویش بخواهید که صفحه شما را لایک بزنند تا طرفداران بیشتری پیدا کنید.

زمانیکه کسی لینک شما را در صفحه فیسبوک خود پست میکند و آنرا با دوستان خویش به اشتراک میگذارد، این کار نفوذ شما را بیشتر میکند. این بدین معنی است که دیگران راجع به مطالب شما صحبت میکنند، و شما بر آنها تاثیرگذاری پیدا کردید. بنا، نمرات تاثیرگذاری شما در صفحه آمار فیلم انکس نیز بالا خواهد رفت.



About the author

bitLanders

bitLanders is a digital platform whose entire user base earns bitcoin for their content and social activity. The goal of bitLanders is to promote worldwide access to the genius of Blockchain technology in a fun, unique, and safe environment. bitLanders users build and engage content (videos, blogs, photos, advertisements). The…

Subscribe 0
160