رسانه ارتباط جمعی - موتور جستجوگر ویدیویی حرفه ای - تحصیلات در افغانستان و سایر نقاط جهان

Posted on at


نظریه موتور جستجوگر حرفه ای مستقیما به کار کارگردان هنری ما ارن گلفیدن و تیمش بر میگردد. نمایش و تثبیت ویدیوها و فیلم ها در فیلم انکس یک پردازش پیچیده است، و در ایمیل اخیر، ارن مراحل کار را به من و مایک سویینی توضیح داده است: “در کل این مربوط به فیلم سازان می شود، نه تنها در مورد ساخت فیلم خوب. ما کار آنهایی را ارتقا میدهیم که میدانند چه طور خود را ارتقا دهند. آنها در مورد فیلم هایشان می نویسند و در رسانه های ارتباط جمعی فعال هستند.آنها می دانند که چگونه از اینترنت به صورت بهینه استفاده کنند و کارشان را تبلیغ نمایند. بنابراین ما با فیلم سازان قوی و خلاق کار می کنیم تا بتوانند حتی به بهترین چیزها دست یابند. این یک رابطه خاص هست که آنها هرگز نخواهند توانست با سایر شرکت های توزیعی داشته باشند.”


 



این حالت همچنان برای شرکای کاری فیلم انکس برای به دست آوردن امتیاز و معلمین و شاگردان افغانی که در پروژه توسعه ای افغان سهیم هستند نیز میباشد. نزدیک شدن به مردم و شرکت ها از نقطه نظر رسانه های ارتباط جمعی یک انتخاب مبتکرانه و واقعی فیلم انکس می باشد.
محیط کاری آنلاین ما، مکانی است که فراهم کنندگان اطلاعات می توانند محتویات خود را انتشار دهند و توانایی های رسانه های اجتماعی خود را تمرین نمایند. فیلم سازان ویدیوها و فیلم های  حرفه ای را نشر می کنند و آگاهی و تبلیغات را فراهم میسازند.
نویسندگان، مقالات و بلاگ ها را در فیلم انکس نشر می کنند. آنها توسط تیم مقاله نویس ما تمویل میشوند و به تولید مفاد در شبکه های تلویزیونی خویش می پردازند. شرکت های همکار، ویدیو ها و مقالات خود را برای به دست آوردن ارتقا به اشتراک گذاشته و در “ بازاریابی محدوده ای” مشتری ها، سرمایه گذاران و شرکای جدید را جمع آوری میکنند..

شاگردان و معلمین افغان با نرم افزار آموزشی اگزمر کار میکنند و از محیط کاری فیلم انکس برای بورسیه های تحصیلی، فعالیت های مالی مدرسه و تشویق دست آوردهای شخصی بهره می برند.
مطالب بالا نظریه ای که توسط ارن گلفیدن در ایمیلش توضیح داده شده را تصدیق میکند، و این نظریه برای فیلم سازان، نویسندگان، شرکای کاری، شاگردان و معلمین به کار خواهد رفت که :“ ما کار آنهایی را ارتقا میدهیم که میدانند چه طور خود را ارتقا دهند. آنها در مورد فیلم هایشان می نویسند و در رسانه های ارتباط جمعی فعال هستند.آنها می دانند که چگونه از اینترنت به صورت بهینه استفاده کنند و کارشان را تبلیغ نمایند.... بنابراین ما با فیلم سازان قوی و خلاق کار می کنیم تا بتوانند حتی به بهترین چیزها دست یابند. این یک رابطه خاص هست که آنها هرگز نخواهند توانست با سایر شرکت های توزیعی داشته باشند.”

در محیط کاری فیلم انکس (فیلم انکس.کام، شرکای تجاری فیلم انکس، نرم افزار آموزشی اگزمر)، رسانه های ارتباط جمعی، بورسهای تحصیلی، آگاهی عمومی و امور مالی را فراهم میسازد که بعد از انتشار می تواند آگاهی عمومی بیشتر، ثروت و تحصیلات را فراهم سازد




آیا شما علاقه مند این هستید که در مورد کارگردان هنری فیلم انکس ارن گلفیدن بیشتر بدانید؟ من به شما پیشنهاد میکنم تا بلاگ های ارن مخصوصا بلاگی را که در مورد جشن تولدش نوشته است را مطالعه کنید.




About the author

forough

After graduating in Literature from high school in Iran, where she was a refugee, Fereshteh returned to Afghanistan in 2002. She started teaching English to girls at the Afghan Youth Association and later attended the Computer Science Faculty in Herat where she got her Bachelors degree. After…

Subscribe 0
160