فشن فیلم به معنای خلاق بودن است- به دور نیاندازید

Posted on at

This post is also available in:

 

در تاریخ دیجیتال, مهار کردن سرعت تغییرات نظر به رسانه های جمعی بسیار سخت است.جمله معروف هیدی کلوم "یک روز در داخل هستید و یک روز در بیرون" به درون فکر دربیایید.طوریکه این جمله در دنیای فشن و مد واقعیت ها را نگهمیدارد,حوزه دیجیتالی تا حدی نامهربان است.همراه با خوراک های تازه و به روز رسانی های جدید, تغییرات در اطلاعات جندگانه هستند.اگر هایدی "پروژه فرار" را با نظرهای کتبی راه اندازی میکرد شاید شعارش این میبود: یک ثانیه شما داخل هستید و در ثانیه دیگر بیرون.

من میدانم که شما به چه چیز فکر میکنید, به هیچ چیز.اگر شما برای سالیانی متمادی در زیر یک تخته سنگ زندگی نمیکردید, شما شاهد تاثیرات رسانه های جمعی به روی تکنالوژی میبودید. در حقیقت این تغییر صنعت و هر راه دیگری که باعث ارتباطات میشد را نیز دگرگون ساخت.پیرامون موضوع بمبگذاری شهر بوستون من شورع کردم تا به قدرت رسانه های جمعی پی ببرم.روز چهارشنبه 17 آپریل شبکه CNN یک مقاله ای را تحت این نام به نشر رساند: 5 داستان غیر واقعی در بمب گذاری بوستون.مقاله به این گونه بود که مارتین ریچارد تنها پسر بچه ای از 3 قربانی بود که جان سالم به در برد.اما شب گذشته اش یعنی در 16 آپریل من درباره مرگ یک دختر بچه 8 ساله همراه با یک عضو خانواده اش بسیار گریه کردم, خبری که من بارها از اخبار و رسانه های جمعی شنیده بودم.خیلی حس بدی به من دست داد زمانی که فهمیدم آن پسر یکی از قربانیان بود و حتی تمام تکنالوژی و رسانه های جمعی و مقالات نشر شده نتوانستند من را درباره واقعیت قبلی نتقاعد کنند,حس کردم که کدام چیزی اشتباه رخ داده است.

با این رویداد در ذهن من, آغاز به کار به روی صنعت فشن کردم مخصوصا روی آوردن به فیلم های فشن.من درباره این فکر کردم که جگونه یک شخص میتواند خود را از این اندوه برای بهتر ساختن رسانه های جمعی بیرون بکشد و با 2 ایده ساده ظاهر شود:

1- محتویات پر معنی را بسازید

زمانیکه صنعت فشن با خبرهای داغ مرتبط نمیباشد, بنا در اطراف بنیادهایی چون فیسبوک و تیوتر در پرتاب خواهد بود.به عنوان یک وجهی از هنر, فیلم های فشن به معنی خلاق بودن هستند نه چیزهای ساخته شده در جهت خلاقیت.مردم دوست دارند تا موضوعات ناب را ببینند نه محتویات قدیمی که دوباره بازیافت شده اند.

 

2- پیام ها را نابود نکنید

فیلم فشن هنوز یک معنی دقیق از ارتباطات است که میتواند پیام واضحی را برساند در حین اینکه یک هنر نیز میباشد.نگه داشتن فیلم های فشن ( و محتویات) به روی برند و مارک تجاری و ساختنش به یک استندرد کیفیت میتواند یک محصول را بالا ببرد.نابود کردن پیام ها و و گم کردن کار و راه را در وب ما به نام سوراخ تاریک مینامیم.

 

در عصر دیجیتال, تهیه کردن و به اشتراک گذاشتن یک موضوع از هر چیز ساده تر است.بنا ساختن یک موضوع با مفهوم کلید موفقیت و اعتبار میباشد.در سال 2013 خیلی موضوعات و محتویات در حال استخراج هستند پس خود را متیقن بسازید که واقعا ارزش انجام کار را دارد.

 

جورجیو ارمانی یک فیلم فشن را توسط انا دلو روسو ساخته است که به کارگردانی مارکو براگا میباشد و با نقش آفرینی کارولینا کورکووا و با ویرایش لوکا فینوتی



About the author

favad

favad forough was born in 1 june 1992 from Herat- Afghanistan.is the Vice President of Imperial Services & Consultancy Company. he is graduated from Economics in Herat University.

Subscribe 0
160