نشر فیلم در رسانه های دیجیتال ۱۰۱ - لینکدین

Posted on at

This post is also available in:

در ادامه سری نشر فیلم در رسانه های دیجیتال ۱۰۱ - لینکدین، این دفعه رو لینکدین تمرکز میکنیم. چرا لینکدین ؟ من معتقدم بعد از تویتر، یکی از موثرترین شبکه ها برای فیلم سازان مستقل برای نشان دادن کارشان و ارتباط با افراد درست میباشد. اگر تویتر جایی است که شما لینک فیلمها و مقاله هایتان را میفرستید و ایده های خود را شیر میکنید، لینکدین میتواند خلص سوانحی آنلاین ، پروفایل حرفه ای و صفحه مجازی شما باشد.

 

در زیر چند روش و توصیه را برای اینکه چگونه از لینکدین بصورت موثر استفاده کنیم تا فیلم های آنلاین خود را پخش کنیم و با متخصصان در صنعت فیلم سازی و یا مدیا آشنا شویم را ارائه میکنیم :


* یک پروفایل حرفه ای بسازید. بخشی را که به آن تعلق دارید انتخاب کنید. بعنوان یک فیلم ساز، شما میتوانید هنرها و سرگرمی را انتخاب کنید. و سپس گزینه عکسهای متحرک و فیلم و یا انیمشن را انتخاب کنید. یک عکس خوب را انتخاب کنید، تگ لاین و  تحصیلات و تجربه خود را بصورت خلاصه و قوی بنویسید.

 

* مهارت خود را بنویسید : در بخش مهارتها و تخصص، کلمات کلیدی مانند فیلم، تهیه فیلم، متحرک، ایدیت و غیره را اضافه کنید. این به افراد اجازه میدهد تا شما را پیدا کنند و در پروفایل شما خود را ثبت نام کنند.

 

* مهارت ها و تجربه کاری خود را نشان دهید : تصویریازنمونهکارهایخوددر بخش خلاصه سوانح، تجربه و تحصیلات خود داشته باشید تا کارتان را به آنها نمایش بگذارد ( فیلم، بلاگ، نقشه و غیره ) با اضافه کردن لینک مستقیم به وب تی وی / فیلم / و یا مقاله ها و آپلود نمودن یک فایل. بطور مستقیم در پروفایل شما نشان داده خواهد شد. به بخش ایدیت در پروفایل خود بروید و بخش پروموت را انتخاب نمایید. بطور عموم این یک گزینه عالی برای هنرمندان میباشد تا کار آنها را نشان داده و خلص صوانح آنها را شفاف تر نماید.

 

* لیست فیلم هایی که کارگردانی آنها را نموده اید با لینک مستقیم برای اینکه قابل مشاده باشند.

* دیگر پروفایلهایی را که بصورت آنلاین دارید لیست نمایید : وب سایت / بلاگ. وب تی وی فیلم انکس، تویتر، پینتریست و غیره.

* فعالیتهای روزمره خود را پست کنید. کارتان را بصورت حرفه ای ارائه کنید. پست های جالب بیشتری را در فیس بوک بگذارید. آپدیت های شما میتواند برای افراد خاصی باشد، آنها را انتخاب کنید. آیا میخواهید کارتان را به مردم از طرف شرکت و یا ژورنالیستان خود نشان دهید.

 

* به گروههای موجود در لینکدین بپیوندید. به گروههایی که به کار شما مربوط است بپیوندید. در اینجا گروههای فراوانی در بخش فیلم سازی و انیمیشن وجود دارد. گفتگو را شروع کنید و به مردم بپیوندید.

 

* صفحه فیلم لینکدین و استدیو انیمشن را دنبال کنید : و فعالیتهای فیلم انکس، اخبار و پیشنهادات کاری آنها را دنبال کنید و با مردم بیشتری ارتباط برقرار کنید.

 

توصیه های بیشتری را در اینجا پیدا کنید از طرف هنرمند  actor Lillian Rodriguez.



About the author

ruhollah-mehraban

hi, My name is Ruhollah, I am graduated from Language department of Kabul University, I am doing translation,web logging, I like to write and create ..

Subscribe 0
160