چگونه فعالیتهای من در فیلم انکس از من فیلم ساز بهتری میسازد.

Posted on at

This post is also available in:

    

از زمانی که من بخش ارین پیکس فیلم انکس قرار گرفتم، برای نگه داشتن نمره بز خود را کمی ناتوان دیدم. ارزش عددی فیلم انکس برای نشان دادن فعالیت شما در رسانه اجتماعی. من این را قبول میکنم که انگیزه اولیه من برای فعالیت در شبکه اجتماعی و نگه داشتن موقفم در لیست بخاطر درآمد بیشتر بخاطرنشانداده شدن در ارین پیکس بود. اما متوجه شدم که تلاش من برای ماندن در لیست نه فقط به درآمد من در فیلم انکس کمک میکند، بلکه همچنین تاثیر مثبت و متقابل را بخاطر فعالیتم در شبکه های اجتماعی و دنیای فیلم بطور کلی دارد.

 

معلومات بیشتر در مورد نمره بز فیلم انکس را میتوانید اینجا ببینید :

http://www.filmannex.com/posts/blog_show_post/5-ways-to-increase-your-buzz-score-sharing-on-social-media/59903 

      

بعنوان یک انیمشن کار، فیلم های کوتاهی که ساختم کم و با فاصله زیاد از یکدیگر هستند، پس یکی از راههای مهم برای فعال ماندن در اجتماع فیلم انکس نوشتن بلاگ و به متعاقب آن توزیع آن در شبکه های اجتماعی است. بعنوان مدرک برای نشان دادن مقاله های برگزیده در انکس پرس، بیشترین بازدید از داستانهایی بوده که روابط بین فیلم و شبکه های اجتماعی،مرور عمومی فیلم و موقعیت فیلم انکس در صنعت فیلم سازی بوده است. با نوشتن و تحقیق در این موضوعات در چند ماه گذشته، درآمد باور نکردنی نصیب من شد.

 

 

 

یک مثال بارز بلاگی هست که در مورد زیادکردن نمره بزدرشبکه اجتماعی میباشد :

http://www.filmannex.com/posts/blog_show_post/5-ways-to-increase-your-buzz-score-sharing-on-social-media/59903

بدون تلاش برای ماندن درلیست،من تا حالاهیچ فعالیت و تحقیقی در این موضوع نکرده بودم، که به اندازه زیادی روش من را در کار با رسانه های اجتماعی تغییر داد.

 

دیگر موضوعاتی که من درمورد آن تحقیق کردم گرفتن محتوی فیلم میباشد :

(http://www.filmannex.com/webtv/kevinparry/blog_post/getting-your-work-seen/60315)

و هدف کلی شما در ساخت فیلم کوتاه :

 (http://www.filmannex.com/webtv/kevinparry/blog_post/what-is-the-goal-of-your-short-film/61088).  

اینها موضوعاتی هستن که تا زمانی که تصمیم گرفتم که یک مقاله درست در فیلم انکس بنویسم در مورد آن معلومات خاصی نداشتم. هم اکنون نوشتن و پخش آن در شبکه های اجتماعی برای من بسیار ساده تر و واضح تر شده است.

     

این بخاطر آن است که فکر میکنم نمره بز، برای تشویق فیلم سازان بمنظور درآمد بیشتر برای خودشان در فیلم انکس می باشد، و تاثیر مثبتی رو فیلم انکس دارد. برای اینکه نمره بز و درآمد خودم را بالا نگه دارم، من دانش خودم را در شبکه اجتماعی، و روابط آن با فیلم در کل فیلم سازی بالا میبرم. در اینجا هر چقدر در مورد این پروسه بیشتر بدست بیاورید همانقدر هم به شما بازگردانده خواهد شد.



About the author

ruhollah-mehraban

hi, My name is Ruhollah, I am graduated from Language department of Kabul University, I am doing translation,web logging, I like to write and create ..

Subscribe 0
160