توانمند سازی زنان : تئاتر دروازه های خودش را برای درک بهتر باز میکند

Posted on at

This post is also available in:

چگونه به توانمندی زنان بیافزاییم ؟ این سئوالی است که من هر روز از خودم میپرسم. من این را در فعالیتهای روزمره خودم جستجو میکنم. چگونه من میتوانم خودم را بعنوان یک زن توانمند سازم ؟

وچگونه من میتوانم یک زن برای زنان باشم ؟

 

بعنوان یک هنرپیشه، من علاقه زیادی به بازی در نقش یک جنگجو را دارم ؟ من معتقدم که فیلم یک خانم قوی را برای توانمند ساختن زنان کار میکند را نشان میدهد. من در حال حاضر در نقش عالی درمورد زن قدرتمند درکلمبیا به نام وقتی در اینجا ناپدید شوی چه معنایی دارد ؟ بازی میکنم. من نقش اول را بازی میکنم، با نامی کلمبیایی پرشوروبااحساس یولییت. این شخصیت همه چیزش را برای پیدا کردن عشق گمشده اش و حفاظت از دخترش به خطر می اندازد. امیدوارم با تماشای این نمایشنامه مردم ارتباط مستحکمی با این خانم برقرار کنند و روی خوب بودنش سرمایه گذاری کنند. در جریان نمایش این خانم قهرمان محله های فقیرنشین وپرازهرج ومرج است وبه مخالفان جنگجوی فارک در جنگل های کلمبیا میپیوندد، و سفری طولانی را به آمریکا آغاز میکند، فقط بخاطر بازگشت به دخترش که به دشواری رفتنش بود. پروسه بوجود آمدن این نقش باور نکردنی بود.

(Publicity shot for the play from UglyRhino Productions) 

برای اینکه از خودم یک یولییت واقعی بسازم، لهجه کلمبیایی را فرا گرفتم، اینکه چگونه لنگ باشم و تماشای کلیپ های ویدیویی رقص کلمبیایی در یوتیوب. نه برای اینکه تماشای فیلم های خرید عروس و زنانی که به فارک پیوستند و فیلمهای آموزش تیراندازی با اسلحه را یادآوری کنم. در اینجا متنی برای نمایش بود. فیلمنامه نویس جرمی جی کمپس در طول تمرین با ما بود، با گوش کردن به حرفهای ما و دیدن صحنه ها و تصحیح بخش هایی از نمایشنامه را که مورد نیاز بود. در عین زمان ما صحنه ای داشتیم که دو روز قبل از شروع دوباره نویسی شده بود. ما آن را تصحیح کردیم و اجرای پیش نمایش نامیدیم. کمترین زمانی که ما مجبور بودیم که خود را برای اجرا و بخاطر سپردن این نمایشنامه آماده کنیم من رابه سطح جدیدی ازباورمندی رساند. همچنین من امیدوارم تمام تلاشی که کردیم باعث لذت بردن و تجربه بییندگان شود.

لذت من دربازی بعنوان ییولییت با پیدا کردن نقاط قوت اوبود. اووقتی برای حفاظت از دخترش میجنگید خیلی قوی بنظر می آمد، وقتی که با عشق خودش با ناامیدی عمل میکند. او به مانند کتاب مقدس دور عشقش میگردد. این به نفعش بود. او برای عشقش نفس میکشد، برای عشقش میجنگد، و مجذوب عشق و احساس است. 

 

شما برای عشق چه خواهید کرد ؟

 

SHOW INFORMATION: 

WHAT IT MEANS TO DISAPPEAR HERE

By Jeremy Kamps, Directed by Danny Shannon

Thursdays & Fridays, April 25 - May 17 @ 8pm

Port Royal, underneath Park Slope's famous Tea Lounge
837 Union Street, Brooklyn

Buy Tickets HERE 

 

- Lillian Rodriguez 



About the author

ruhollah-mehraban

hi, My name is Ruhollah, I am graduated from Language department of Kabul University, I am doing translation,web logging, I like to write and create ..

Subscribe 0
160