آیا میخواهید که از طریق شبکه ها اجتماعی وظیفه و پول بدست آورید؟

Posted on at


سلام دوستان نهایت عزیز


امیدوارم که همه شما از صحت کامل برخوردار باشید با عرض معذرت که من یک مدت نسبت به بعضی مشکلات، زیاد در شبکه های اجتماعی دیده نمیشودم و از شما دوستان عزیزم بیخبر بودم. ولی خدا را شکر که دوباره این فرصت را پیدا کردم که در خدمت شما دوستان عزیزم باشم که خوشبختانی این بار کاملا با برنامه جدید امدم که در خدمت شما قرار بدهم.



همان طوری که شما باخبر هستید رویا محبوب رییس شرکت نرم افزاری افغان سیتا دل که از جمله خانم های 100 بهترین جهان است که خدمات زیادی برای زنان افغان انجام داده است و خوشبختانی این بار من با همکاری رویا محبوب رییس شرکت نرم افزاری افغان سیتا دل و فلم انکس یک دوره آموزشی گام به گام  از پروگرام های کامپیوتر را از طریق شبکه های اجتماعی مثل ( فلم انکس،فیس بوک،تویتر،لنکن،تمبلر،گوگل پلس) در خدمت شما عزیزان قرار میدهیم و امیدوارم که شما دوستان عزیز از این دوره آموزشی کاملا استفاده کنید.




دوره آموزشی گام به گام که من مخواهم شروع کنم به دو زبان یعنی انگلیسی و فارسی میباشد این دوره آموزشی به دو شکل آموزش داده میشود.


    1.نوت و عکس (یعنی همان بخش که نوت داده میشود برای شما به عکس هم نشان داده میشود).


     2. طریق فلم (یعنی همان بخش که برای شما به شکل نوت و عکس درس داده میشود میتوانید به شکل فلم هم ببینید).


 دوستان عزیز من این دوره آموزشی گام به گام را در شبکه های اجتماعی ( فلم انکس،فیس بوک،تویتر،لنکن،تمبلر،گوگل پلس) اپلود کرده و به خدمت شما عزیزان قرار میدهم و شما دوستان عزیز میتوانید که این دوره آموزشی گام به گام را به طور کاملا رایگان بدست اورید (فقط با لایک،شیر کردن و کامند گذاشتن)  به دسترس دوستان خود هم قرار بدهید.


دوستان عزیزدر این دوره آموزشی  گام به گام پروگرام های ذیل تدریس میشود.


شبکه های اجتماعی( فلم انکس،فیس بوک،تویتر،لنکن،تمبلر،گوگل پلس و.....)


آ. سی. دی. ال (ICDL )


م.سی اس.ی (MCSE)


سی.سی.ان.ا (CCNA


نتورک (Networking)


گرافیک (Graphic)


ترفندها 


و غیر برنامه های کامپیوتری


نوت:


دوستان عزیز این دوره آموشی را شما متوانید روزانه از شبکه های اجتماعی خوصوصآ (فلم انکس) بدست اورید و بخاطریکه این دوره آموزشی از طریق شبکه های اجتماعی است من هم اول از آموزش شبکه های اجتماعی شروع میکنم که اولین شبکه اجتماعی که مخواهم شروع کنم فلم انکس هست که در مرحل بعدی در اختیار شما عزیزان قرار میدهم.


دوستان عزیز فلم انکس اولین شبکه اجتماعی هست که شما متوانید با این شبکه اجتماعی برای خود یک وظیفه از طریق انترنیت داشته باشید و پولی زیادی به دست اورید پس با ما باشید که این روش را کاملا در مرحل های بعدی برای شما یاد بدهیم.



موفق باشید



About the author

farhadhakimi

Farhad Hakim was born in Nimroz-Afghanistan. He is graduated from Tajrobawi High school in Herat. Farhad is studying Computer Science field in Qhalib private Higher Education University in Herat-Afghanistan. He has worked as cultural and consultant employee extensively in Nimeroz, Herat and more recently in Kabul.He has started to work…

Subscribe 0
160