تئاتر جدید در نیویورک - مصاحبه چری لن با منتور پراجکت منته

Posted on at


من فرصت دیدار با lawnpeopel رادرپروژه منتورتئاترچری لن را در هفته گذشته داشتم و بعد از آن با ناتالیا نامن نمایشنامه نویس بعد از یک ورکشاپ فشرده مربی نمایشنامه نویسی شانس دیدار را پیدا کردم. مربی ناتالیا نامنادواردوماچادو که فعلا در وسط اجرامیباشد. اجرابهنویسندگان اجازه میدهد تا واکنش شرکت کنندگان را بدون احساس فشار و رقابت در تئاتر جهانی نیویورک بدانند. اگر شما میخواهید که تئاتر جدید را در نیویورک که هر شب تغییرمیکند ببینید ، پروژهمنتوررادرتئاترچریلن ببینید. lawnpeople از شنبه ۲۳ مارچ ۲۰۱۳ شروع میشود.

عکسی ازنمای بالایی نمایش Lawnpeople. دیزاین توسط : بریتانی واستا

مصاحبه باناتالی نامن : 

 

چرا شما میخواهید که بخشی از پروژه منتور باشید ؟

چرا من نمیخواهم که بخشی از پروژه منتور باشم سئوال بسیار مشکل تری است ! ایده کارکردن با چریلن برای من محترم است، یک تئاترمشهوروبا اعتبارباتاریخ حیرت انگیز، و همچنین با ایده توسعه و کار با نمایشنامه منتور کسی که همیشه خواسته در حرفه قوی و متفاوت با علاقه به همکاری با نویسندگان باشد. همچنین از اینکه پروژه منتور در یک ورکشاپ اینقدر رشد کرده خیلی خوشحالم. هیچ وقت چیزی تهیه نکرده ام، من فقط میتونم تصور کنم که همچنین فرصتی میتواند چیزهایی را درمورد کار من به من بیاموزاند که من واقعا میتوانم در کنار میز یا در یک اطاق تمرین از آن تشکر کنم. بعد از آمدن به خانه ام  و یک هفته تمرین برای این نقش و بینندگان میتوانم بطور یقین بگویم که این حقیقت دارد. من بطور مداوم یاد میگیرم و عاشق این کار هستم.

 

چه چیزی برای شما در پروسه نمایشنامه نویسی / دایر کردن ورکشاپ رقابت آمیز بوده است ؟

رقابت : شناخت نقشی که در آن بازی میکنم و جواب دادن به سئوالهایی که در داستان وجود دارد برای من اهمیت ویژه ای داشت و شناخت داستان توسط هنرپیشه بخوبی نقشی که در آن بازی میکنند. من هنوز در مورد این شخصیتها می آموزم، اما من در چند هفته آخر واقعا در عمق مطالب داخل شده ام. 

پاداش : کار با تیمی خلاق، هوشیار و علاقه مند. من نمیتوانم از منتور، کارگردان، پخش و طراحان برای بصیرت و تلاشی که برای شناخت بهتر این بخش انجام دادند به اندازه کافی تشکر کنم. سئوالهای زیادی برای من پیش آمد که ممکن بود به ذهن هرگز به ذهنم خطور نکند، انها برای بازی بهتر نقش اساسی داشتند.

 

چگونه داشتن منتور به کار شما در چری لن کمک میکند ؟

ادواردو یک جم است. او مرا عصبی میکند، اما بالاخره مسیر درست را پیدا میکند و با هوشیاری طوری که بتوانم اسکریپت را تمام کنم کمک میکند. دراینجا نوتهای مفیدی ازادواردوهست که آنها را اجرا نموده ام ، به فکرمن میتواند مفاد تهیه پیش نویس این اسکریپت باشد. او واقعا روح داستان را میدانست و به نظریات خودش اعتماد داشت.

 

اگر پیش نویس برای دویدن، در مقابل حضار، در چری لن میداشتید چگونه به تغییر در بازی شما کمک میکرد ؟

من در مورد علاقه مندی تماشاچیانی که در پایین نشسته و اجرا را میبینند چیزهای زیادی یاد گرفتم. بعضی از حضار غمگین اند ، بعضی پر سرو صدا و بعضی بدنبال فرصتی برا خندیدن هستند و بعضی بطور کامل به آنچه روی صحنه اتفاق می افتد عکس العمل نشان میدهند. واقعا جالب است. من با افراد زیادی بعد از نمایش صحبت کرده ام و از اینکه چگونه بخش های خاصی از دیالوگ میتواند بعضی از تماشاچیان را عاشق شخصیت فرد کند. من خوشحالی بسیاری از حضار را قدردانی میکنم. تا جایی که میدانم سه بعد شخصیتی از افراد را نظر به پیشینه و طرز فکر آنها در واکنش به کار پروژه یافتم. 

 

آیا شما میتوانید تجربیات خودتان را در پروژه منتور جمع بندی کنید ؟

بیشتر !


 

 

علاقه مند به دیدن کارهای بیشتری هستم ؟ شما میتوانید تیکت تان را برای دیدن لاون پیپل درتئاتر چری لن را از اینجا بگیرید. 

 

لیلیان رودریگویز



About the author

ruhollah-mehraban

hi, My name is Ruhollah, I am graduated from Language department of Kabul University, I am doing translation,web logging, I like to write and create ..

Subscribe 0
160