عکاسی مد در نیویورک - لاجاستیسیره توسط توماس برای تویل ۱۵

Posted on at

This post is also available in:

ما هم اکنون فرصت داریم تا آخرین کاری را که عکاس توماس برای تویل ۱۵ با عنوان لاجاستیسیره ا با شرکت حیرت انگیزه مدل کورتنی اریکسون درست کرده است را به شما نشان دهیم. این مجله توجهزیادی را در رسانه های اجتماعی به خود تا کنون جلب کرده است، چون آنها واقعا حیرت انگیز هستند !

ما منتظر هستیم تا تا شماره ۱۵ را انتشار دهیم، اما میخواهیم با شما بعضی از کارهای مجله تویل را که در وب سایتشان شرح داده شده است را به شما شرح دهیم.

 

عکاسی منظم و گرافیک تویل آن را مانند مجله مد نشان میدهد، اما متن ان موضوعات مهمی را بحث میکند و یا هنری بینایی رابصورت ادبی نشان میدهد، بنا یک تخته برد خوش نما را بجای مجله مد نشان میدهد.

 

هر متنی فقط در زبان اصلی خودش چاپ شده است ( انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی ) فرض میکنیم که مراجعه کنندگان از سراسر دنیا باشند.

 

تویل بدون شک مجله ای خاص میباشد که فقط عده کمی از افراد از آن لذت میبرند، بنا این مجله با هیچ کدام از مجله های موجود رقابت نمیکند. در حقیقت، خیلی مناسب است تا تویل را سری کتاب سه ماهه برای خواندن بنامیم.

ABOUT TOMAAS

تصویر - توسط توماس تهیه شده، سینمایی، واقعی و زیبا. انتخاب خوب موقعیت جسم را با محیط تطابق داده است. کار توماس تجربه یک عکاس بی نظیر را نشان میدهد جایی که فضا و محیط با شرح عکس هایش را به نمایش میگذارند. در مقایسه با عکسهای کلاسیک جایی که هنر زندگی را به نمایش میگذارد، عکسهای او او را طوری که عکسهای سینمایی را در زمان واقعی نشان میدهند. تمام جزئیات بصورت مساوی ضروری است. توماس طرزدیدی را به ما نشان میدهد که کانسپت تاثیرواضح وماندگاری را از خود بجای میگذارد. کار او ادامه دارد تا تعداد انتشارات خود را در سطح بین المللی و گالری نیویورک بالا ببرند.

 

کریدیت برای لاجاستی سیره توسط توماس برای مجله تویل 

 

عکاس : توماس

استایل : کارلتون جونز

دستیار استایل : جاسینتو اونوفوره 

گریم : گریگ بروسکینگتون، نشان داده شده توسط شرکت جودی ساسی.

گریم مو : سیجی اوی هارا، ارائه شده توسط شرکت اینیس.

دستیار گریم مو : سوفیا پایلو

تدارکات : ایلینا پایلو

مدل ها : کورتنی اریکسون و مدیریت کیفیت 

 

 

TWILL #15

TWILL #15

TWILL #15

TWILL #15

TWILL #15

TWILL #15 

 
 

 



About the author

ruhollah-mehraban

hi, My name is Ruhollah, I am graduated from Language department of Kabul University, I am doing translation,web logging, I like to write and create ..

Subscribe 0
160