قانون گذاران نیویورک آماده اند تا ورزش یو.اف.سی را آزاد کنند

Posted on at

This post is also available in:

سخنگوی مجلس شلدون سیلور شاید آماده باشد تا دستازمبارزه علیه هنرهای حرفه ای ام.ام.آ را در نیویورک بکشند.

 

سیلور، یکی از دمکوراتها گفت این هفته او قانونی شدن مبارزه نهایی خودش را بعنوان یک ورزش حرفه ای در نیویورک میبیند. سیلور به خبرنگاران گفت در بعضی مراحل ممکن است که تایید در این ایالت مورد نیاز باشد، سند برای قانونی کردن این ورزش جنجال برانگیز سنای ایالتی را پاس کرد طوری که سه سال پیش آن را پاس کرده بود. کنترل سیلور در مجمع همیشه روی نکات مورد تردید بود. 

 

دانا وایت و دیگر مقامات از جام مبارزه نهای با قانونگذاران ایالت نیویورک برای ۴ سال به بحث پرداختند تا منع این ورزش را پایان دهند. در این گردهمایی بانتام قهرمان وزن و قهرمان برنز المپیک جودو روندا روسی بود. این که همه مخالف این ورزش هستند کمترین آگاهی را در مورد ورزش دارند.

 

مدیر یو.اف.سی لورینزو فرتیتا یادداشت کرد که ۴۸ ایالت دیگر مبارزه نهایی را قانونی کرده اند. او از نیویورکی های بیشتری خواست که به تماشای یو.اف.سی بپردازند و برای تماشای آن مانند شهروندان ایالت های دیگر پول پرداخت کنند.

 

انتخاب سیلور رهبر اکثریت، روکستر دموکرات جوزف موریله، برای مدت زیادی علاقه به پاس کردن سند و قانونی کردن این ورزش داشتند. سیلور هنوز بطور شخصی این ورزش را قبول نمیکند اما اذعان میکند که میشود میلیون ها دلار را از این طریق برای ایالت بدست آورد.

 

منابع ایالتی میگویند اگر سند یو.اف.سی را پاس کنند پلان برای میزبان اولین مبارزه ام.ام.ا را در چهارراهی باغ مدیسون در هفته سوپر بول در فبرووری ۲۰۱۴ را برگزار خواهند کرد.

 



About the author

ruhollah-mehraban

hi, My name is Ruhollah, I am graduated from Language department of Kabul University, I am doing translation,web logging, I like to write and create ..

Subscribe 0
160