الیسا مونتانتی شرکای آم. دی . سی را برای جایزه بشری را صندوق جهانی امداد پزشکی دریافت کرد

Posted on at

This post is also available in:

 

من عاشق تماشای فیلم زنان قدرتمند در Kicking Ass می باشم. هر زمانی که شما فیلمی را دیدید که خانمی را در شرایطی دیدید که در حال صدمه زدن به خودش است، افراد نزدیک به او ، در کشور او و یا کسانی که شما در قسمت تقویت زنان میبینید. در واقعیت شما زنانی را در این فیلم میبینید که در حال مبارزه و تعقیب و گریز با موتر هستند واین برای من هیجان انگیزاست، ومن همچنین ازاینکه قدرت زنان راکه از هوشیاری آنها سرچشمه گرفته است خرسند هستم. چرا تماشای اینکه زنان اینقدر قدرتمند هستند لذتبخش هست ؟ تماشای زنان قدرتمند دیگر حس من را برمی ا نگیزاند وبه فکر این می افتم تا خودم مانند این زنان قدرتمند باشم، چون از اینها یاد گرفتم. انستیتوت جینا داویس در رسانه اجتماعی مدت زیادی هست که ایده ر اتقویت میکند اگر او بتواند او را ببیند، میتواند مانند او شود. این بیانیه به معنای این است یک دختر جوان، اغلب به شناخت خود و یا داخل کردن تصاویری که او از قبل دیده است، اگر تصاویر از زنانی قدرتمند باشند، این راهی است که به او قدرت میدهد، بنا او توقعات خودش را بیشتر میکند. در اینجا لیستی از هنرپیشه های قدرتمند را که مورد علاقه من می باشد میبینید و همچنین نقشهایی که در آن بازی کرده اند

Rachel Weisz  in The Constant Gardener, Agora, The Whistle Blower & now Oz the Great and Powerful

Vera Farmiga  in Iron Jawed Angels, The Departed & now Bates Motel

Geena Davis  in Commander in Chief,League of Their Own, Thelma & Louise & now a female bounty hunter on TNT

Angelina Jolie  in Lara Croft, A Mighty Heart, Wanted, The Tourist, Salt & now Salt 2

Zoe Saldana in Pirates of the Caribbean: Curse of the Black Pearl, Colombiana, Avatar, & now Star Trek Part II

Halle Berry  in X-Men, Die Another Day, Catwoman, X - Men The Last Stand & now The Call

  

اکثر فیلم هایی که میبینید برای بزرگسالان میباشد. این سخت است که سرگرمی مرتبط برای گروه های سنی جوانتر پیدا کنیم که در آن زنان قدرتمند کارهای مهم انجام میدهند. با سهم گیری برابر زنان و مردان در فیلم های سرگرمی در دنیا یکی از ماموریت های جی.دی.ای.جی.ام می باشد. و جایی که زنان قدرتمند جادوگری میکنند،، همچنین یک سرگرمی است. در اینجا شما یک فیلم کوتاه را میبینید که مروری بر فیلم های جدید مانند سرزمین اوز بزرگ و قدرتمند می باشد توسط فیلم انکس نقد شده است :

لطفا ما را در جریان این که کدام زن در سینما مورد علاقه شما میباشد بگذارید.



About the author

ruhollah-mehraban

hi, My name is Ruhollah, I am graduated from Language department of Kabul University, I am doing translation,web logging, I like to write and create ..

Subscribe 0
160