دوباره سازی ذهن!

Posted on at


در قدم اول باید بدانید که دوباره سازی ذهن تان تنها توسط ذهن تان امکان پذیر است  هیچ چیز ویا  هیچ فردی با هر مهارتی نمیتواند شما را در این زمینه کمک


 کند .                                                                                     


برای انجام این کار قبل از هر چیز باید تمام نکات منفی ذهن تان را از بین ببرید و به ذهن خود بیاموزانید که این قدرت را دارد تا به هرآنچه میخواهد دست یابد


بهترین تمرین برای خارج کردن نکات منفی از ذهن این است که ذهن تان را بر روی جریانات منفی متمرکز ندهید  چرا که هر آنگونه که فکر کنید همان گونه میشود و این را به یاد داشته باشید که امکان ندارد در مدار ظرفیت شما مشکلی پیش آید که نتوانید از پس آن برایید بنأ همواره تکرار کنید که من میتوانم تمام موانع را  پشت سر بگذارم .                                                        


شاید باور نکنید اما حتی کاینات هم به شما  در به حقیقیت پیوستن افکارتان کمک میکنند پس اگر مثبت بیندیشید کاینات نیز مثبت عمل میکنند و عین آن اگر مثبت نیندیشید.                                                                                 


هرگز واژه های منفی مانند نمیتوانم .نمیشود.نتیجه ندارد را ذکر نکنید بلکه از عمق وجود باور کنید که میتوانید هر روز از روز قبل پیشتر باشید.                                                                                              


اگر احساس میکنید چیزی خوب پیش نمیرود بدانید که  دو نکته در آن وجود دارد یا اینکه مقاومت شما را میسنجد و باید مقاومت تان را بالا ببرید یا اینکه مسیر اشتباه است  باید تغییر مسیر دهید .سعی کنید همیشه بر روی راه حل ها تمرکز کنید نه بر روی مشکل چرا که تا زمانی که اندیشه ی شما متمرکز است بر مشکل نه بر راه حل بدانید همچنان هیچ راه حلی وجود ندارد .                            


در آخر متذکر میشوم که تمام انرژی های  منفی  ذهن تان را به مانند گردوخاک از تن برون کنید و اجازه دهید فضای روح تان احساس آرامش و آزادی کند.      


   



About the author

hanita-haghighi

Hanita Haghighi was born in Karaj,Iran. she is student in Mehri heravy high school.

Subscribe 0
160