جوانان افغانستان با آکادمی ملی موسیقی در افغانستان صلح را به ارمغان میاورند.

Posted on at

This post is also available in:

افغانستان یک کشور باستانی با تاریخ بسیار کهن میباشد همراه با اقوام و قبایل، زبانها، رسم و رواج های گوناگون که موسیقی نیز یکی از جمله بخش های جدا ناپذیر از زندگی روزانه مردم میباشد.این کار عشق، دوستی، محبت، جنگ، خونریزی، غم و هر چیز دیگر را که به زندگی بستگی داشته باشد به یاد میارود.در طول رژیم طالبان  گوش دادن به موسیقی و تماشای تلویزیون منع بود. توصور زندگی بدون موسیقی مانند این است که هیچ چیز را شنیده نتوانی و در جهانی ساکت زندگی کنی.

 

ماموریت آکادمی ملی موسیقی افغانستان این است تا زندگی را دوباره با موسیقی و تحصیلات بازسازی کنند.این اولین و بهترین موسسه در راه آموزش و تدریس جوانان با استعداد میباشد.این موسسه برای این ترتیب داده شده است تا محیط آموزشی مناسب و فعالی را برای تمام شاگردان از هر قشری را مهیا سازد.

آنها یک لشکر جوان و قدرتنمد هستند که با سلاح موسیقی و آموزش مجهز اند.کسانی اند که میتوانند پیام صلح را به گشو همه برسانند با بلند کردن صدای موسیقی افغانستان، نه تنها در این کشور بلکه با سایر کشورهای جهان.در ماه فبروری آنها اجرایی را در شهر نیویورک امریکا خواهند داشت.

این یک دستاورد بسیار بزرگ نه تنها برای خودشان میباشد بلکه برای تمام افغانها در کنار و گشه جهان به حساب میاید. اکنون زمان آن فرا رسیده تا جوانان افغان قدمی را بردارند تا چهره جدید افغانستان را به جهانیان نشان دهند و اینکه جوانان با استعداد افغان آینده کشور را به سمت خوبی تغییر دهند.

هر قدمی که برای صلح در افغانستان برداشته میشود بسیار قابل تشویق است مانند پروژه توسعه افغان که در حال مجهز کردن 40 مکتب به صنوف انترنت در شهر هرات میباشد که منجر میشود 160 هزار شاگرد به انترنت و رسانه های جمعی و دیجیتالی دسترسی داشته باشند و با سایر شارگدان در کشورهای جهان ارتباط برقرار کنند.

ما یک ضرب المثل بسیار جالب داریم که میگوید " قطره قطره دریا میشه" به این معنی که با جمع شدن گامها و قدم های کوچک میتوانیم مسیرهای بزرگ وطولانی را بپیماییم. هر ج.ان افغان به مانند همان قطره آب میباشد. آینده افغانستان چیزی نیست جز استعداد همین نسل جوان.

 



About the author

favad

favad forough was born in 1 june 1992 from Herat- Afghanistan.is the Vice President of Imperial Services & Consultancy Company. he is graduated from Economics in Herat University.

Subscribe 0
160