استفاده از Google+ برای ارتقاء مطالب شما در فیلم انکس

Posted on at


This is the Dari/Persian translation of a previously posted blog called Using Google+ to Promote Your Content on Film Annex.

از Google+ برای ارتباط با دوستان خویش استفاده کنید. Google+ به شما اجازه می دهد که پست ها، عکس ها و فیلم ها را به طور مستقیم در پروفایل تان به اشتراک بگذارید. شما میتوانید تعیین کنید که این پستها بصورت عموم قابل دید باشد یا تنها تنها برای حلقه های مانند دوستان، فامیل، همکاران و غیره. اگر شما پست های خود را بصورت عمومی منتشر کنید و درصورتیکه فردی موضوع شما را در گوگل جستجو کند، پست شما در نتیجه جستجو ظاهر خواهد شد، اینکار برای مقاصد تبلیغاتی فوق العاده است.

در اینجا چند راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از Google+ جهت  ترویج مطالب شما در فیلم انکس وجود دارد:

پروفایل فیلم انکس خویش را به حساب Google+ خود وصل کنید. از طریق http://www.filmannex.com/auth2/socialreg2/ وصل شوید. شما همچنان 1$ دریافت خواهید کرد!

فیلم ها و وبلاگ های خود را با کلید کردن بروی دکمه "Google+" در صفحه فیلم یا وبلاگ خود به اشتراک بگذارید. شما همچنین می توانید لینک را به طور مستقیم در دیوار Google+ خود پست کنید. به اشتراک گذاری مطالب نمرات اشتراک گذاری شما را در صفحه آمار فیلم انکس افزایش می دهد.

از تگهای هش در پستهای خود استفاده کنید. آنها قابل کلیک هستند و برای فیلتر کردن جستجو استفاده میشوند، بنا پست های شما احتمالا زودتر به دسترس افراد مرتبط قرار میگیرند.

لینک تلویزیون انترنتی خود را در شرح پروفایل خویش پست کنید.

برای ارتقاء مطالب خود یک صفحه ایجادنمائید. برعلاوه پروفایل شخصی Google+ فیسبوک خویش، شما می توانید یک صفحه ای Google+ ایجاد کنید که در آن لینک های مربوط به کار خود مانند ویدئوها و وبلاگها را پست کنید. صفحه شما طرفدارانی خواهد داشت که شما می توانید با آنها ارتباط برقرار کنید مانند یک حساب فیسبوک، توییتر و یا Tumblr. در صفحه Google+ خویش بروی Spread the World کلیک کرده تا لینک صفحه خود را در پروفایل شخصی خود به اشتراک بگذارید.

اگر میخواهید از کسی در پست خویش یاد کنید، از علامت @ برای تگ کردن آنها استفاده کنید تا مطمئن شوید که آنها پست شما را میبینند (در صورتیکه کاربر توییتر باشید باید با این قابلیت آشنایی داشته باشید).



About the author

bitLanders

bitLanders is a digital platform whose entire user base earns bitcoin for their content and social activity. The goal of bitLanders is to promote worldwide access to the genius of Blockchain technology in a fun, unique, and safe environment. bitLanders users build and engage content (videos, blogs, photos, advertisements). The…

Subscribe 0
160