استفاده ازLinkedIn برای ارتقاء مطالب شما در فیلم انکس

Posted on at


This is the Dari/Persian translation of a previously posted blog called Using LinkedIn to Promote Your Content on Film Annex.

از LinkedIn برای وصل شدن با همکاران، دوستان، همصنفیها و هم مسلکان خویش استفاده کنید. LinkedIn یک شبکه حرفه ای است که در آن شما می توانید اطلاعات مربوط به شغل، آموزش، شرکت و صنعت را به اشتراک بگذارید. شما همچنان برای توسعه ارتباطات خود میتوانید گروه ها را ایجاد و یا به آنها بپیوندید. LinkedIn بهترین راه ارتباطات و روابط حرفه ای است.

در اینجا چند راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از LinkedIn جهت  ترویج مطالب شما در فیلم انکس وجود دارد:

لینک تلویزیون انترنتی خود را در پروفایل خویش به زیر بخش وب سایت ها پست کنید.

توسط صندوق "پست یک اپدیت" لینکهای ویدئوها و نوشته وبلاگ خویش را پست کنید. آنها در بخش خبر خوان شما قابل دیدن خواهند بود. شما همچنان میتوانید LinkedIn خویش را با حساب توییتر خود وصل کنید تا تمام توییت های شما بصورت اتوماتیک بروی پروفایل LinkedIn شما پست میشود.

به گروه های مختلفی که مربوط به کار و صنعت شما میباشد بپیوندید و لینکهای فیلمها و نوشته های وبلاگ خود را در آن گروه ها پست کنید. شما همچنین می توانید از طریق گروه ها شروع به بحث و گفتگو کرده و مردم را با کار خویش تعامل دهید.

به کسانیکه در ارتباط هستید یک پیامی از لینک فیلم ها و نوشته های وبلاگ خویش بفرستید.

اگر شما شرکتی ایجاد کردید، آنرا در قسمت شرکتها اضافه کنید و لینکهای از صفحه شرکت خویش را پست کنید.



About the author

bitLanders

bitLanders is a digital platform whose entire user base earns bitcoin for their content and social activity. The goal of bitLanders is to promote worldwide access to the genius of Blockchain technology in a fun, unique, and safe environment. bitLanders users build and engage content (videos, blogs, photos, advertisements). The…

Subscribe 0
160