استفاده از Tumblr برای ارتقاء مطالب شما در فیلم انکس

Posted on at


This is the Dari/Persian translation of a previously posted blog called Using Tumblr to Promote Your Content on Film Annex.

جهت به اشتراک گذاری فیلم ها و نوشته های وبلاگ خویش  و برای ارتباط با دوستان وبلاگ Tumblr ایجاد نمائید. Tumblr به شما اجازه می دهد تا اطلاعات را به شکل های متن، تصاویر، فیلم ها، و لینک ها به اشتراک بگذارید. Tumblr یک وب سایت وبلاگ نویسی کاربر پسند است که دارایی چندین گزینه سفارشی سازی میباشد، شما میتوانید دیگر وبلاگهای Tumblr را نیز تعقیب کنید و مطالب اپدیت شده آنها را ببینید.

در اینجا چند راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از Tumblr  جهت  ترویج مطالب شما در فیلم انکس وجود دارد:

زمان راه اندازی وبلاگ در Tumblr تم های متعددی در دسترس شما قرار دارد. آن را که به بهترین وجه متناسب با نیازهای شما است انتخاب کنید و با وارد کردن تمام اطلاعات مورد نیاز مانند تلویزیون انترنتی شما و لینکهای شبکه های اجتماعی به نمایش بگذارید.

ویدئو های خود را با پست کردن مستقیم کد جاسازی شده فیلم به اشتراک بگذارید. شما می توانید کد جاسازی شده را از صفحات ویدئو فیلم انکس با کلیک کردن بر روی آیکون زنجیر شکل که در بالای صفحه سمت چپ پلییر میباشد پیدا کنید. کد را کاپی کرده و در بکس "اضافه کردن ویدئو با تنظیمات دلخواه" در Tumblr بیندازید.

پست های وبلاگ فیلم انکس خویش را با پست کردن لینک  ویا گذاشتن مطلب در وبلاگ Tumblr به اشتراک بگذارید. شما همچنان میتوانید تصاویر را اضافه کنید.

از تگهای هش در تمام پست های خویش استفاده کنید. این روشی است که خوانندگان Tumblr وبلاگ های  مورد علاقه خود را پیدا میکنند. مرتبط به موضوع خویش صحبت کنید، از کلمات کلیدی موجود استفاده کنید و از اینکه خاص باشید اصلا هراسی به خود راه ندهید.

وبلاگهای مرتبط Tumblr را که توسط جستجو تگها پیدا میکنید دنبال کنید. وبلاگ های دیگر، امکان دوباره وبلاگ کردن پست های شما را دارند که اینکار آنها را برای تعقیب کنندگان ایشان قابل مشاهده میسازد. اگر مطالب شما به دفعات وبلاگ سازی شد، شما می توانید تبدیل به یک چهره مشهور Tumblr شوید!

حساب Tumblr خویش را با فیسبوک و توییتر خود وصل کنید تا بصورت اتوماتیک بروی شبکه های اجتماعی خود پست نمایید.

برای بافتن وبلاگهای Tumblr دوستان خویش از گزینه "افراد آشنا" استفاده کنید. اینکار لست تماس Gmail، توییتر و فیسبوک شما را جستجو میکند، بنا شما تعقیب کنندگان بیشتری برای خواندن و تماشای مطالب خویش میابید.



About the author

bitLanders

bitLanders is a digital platform whose entire user base earns bitcoin for their content and social activity. The goal of bitLanders is to promote worldwide access to the genius of Blockchain technology in a fun, unique, and safe environment. bitLanders users build and engage content (videos, blogs, photos, advertisements). The…

Subscribe 0
160