خشونت علیه زن- بخش دوم

Posted on at


ای مردم امروز در تی سال جاری یک پدر این قدر بی رحم؛ سنگ دل و بی شرم شده که  وجدان مان ما را راحت نمی گذارد. و همچین واقعیتی را قبول نمی کند. و آن پدر کسی است که بالای دو فرزنداش که یکی چهار سال و دیگری هشت سال عمر دارد. مورد تجاوز جنسی قرار می دهد! شما بگویید: که آن دو طفل محسوم چه گناهی کردند که این پدر بی رحم به این قسم بی رحمانه گی چندین بار آنها را مورد تجاوز جنسی قرار داد. حیف است! که به یک مرد رزیل (پدر)بگویم. و نام پدر را در جامعه اسلامی بد بسازیم.



امروز آن دو دختر کوچکی که به لطف، مرحمت، مهربانی و شفقت یک پدر خوب ضرورت دارند. مگر! آن پدر دل آنها را از زندگی سیر ساخته است. و آن پدر بی رحم به صفحه ای تلویزون می گوید که من در حالت نشه بودم. چون از مشروبات الکولی استفاده کرده بودم. ولی مادری با چشمانی پر از اشک بارش می گوید: که این مرد دروغ می گوید٬ می خواهد که خود را از چنگ قانون خلاص  کند و این تنها باری نیست که این مرد بی شرف دخترانم را به حالت بدی قرار می دهد. بلکی چندین بار است که با دخترانم به خشونت رفتار کرده و آنها را مورد تجاوز جنسی با خود قرار داد. آن دو طفل محسوم می گویند! که ما به همچین پدری نیاز نداریم٬ بلکی به همچین دولتی ضرورت داریم که بی پدر زندگی کرد! و او را به جزای عمالش یعنی به حکم ادام محکوم کند و او را ما می خواهیم که به جلوه چشمان خود در حالت جان کندن ببینیم.


آیا! آیا تو پدر بی حیاء؛ سنگ دل و کفر به همین قسم می ارزید که خود و دختران خود را بد نام بسازی ؟...


امروز از نظر من باید با چاقو بند بند وجود این قسم پدر را از هم دیگر جدا جدا بسازیم تا این خشونت هادر مقابل اولادان دیگر وطن قرار نگیرد.



میدانید! آیا میدانید که امروز چرا درهمه دولت ها هر خانم از خود یک فرهنگ و یک ملت است؟


چون که سطع آگاهی شان بلند است و خانم ها می توانند پا به پای مردان ایستاده شوند. و بیشترین کارها را خانمها انجام میدهند. و در هر دفتر یا مکانهای شخصی می توانندایفای وظیفه نمایند.


امروز می بینیم که بعضی از خانم ها می خواهند که این خشونت هارا ازبین ببرند و سازندگی با کشور و ملت خود داشته باشند.


 تا دیروز هیچ خانمی از خانه بیرون شده نمی توانست. ولی امروز خوشبختانه که بعضی از خانم های هستند که تنها از دولت و کشور خود حمایت نمی کنند یکی ازخشونت ها علیه زن که صورت می گیرد و خودمان شاید همچین حادثاتی بودیم جلوگیری می کنند وما می توانیم که ماریا بشیر را الگوی برای خود قراربدهیم.



برای خواندن مطالب قبلی فلم انکس لیسه محجوبه هروی میتوانید پیوند زیر را دنبال نماید:


http://www.filmannex.com/MahjubaHerawiSchool/blog_post  



About the author

MahjubaHerawiSchool

Mahjube Herawi School is located in the third district of Herat Province on Mokhaberat Street. It was named after a famous woman poet Mahjube Herawi (Mahjube Herawi’s real name was Bibi Safora and she was one of the famous Farsi pouter of Badqhis –Afghanistan. Mahjube has about 5,000 poems about…

Subscribe 0
160