نمره بز، سیستم نمره دهی رسانه اجتماعی، رمز پنهانی موفقیت شما و تجارت پایدار

Posted on at

This post is also available in:

در آخرین بلاگ خودم سئوالی را پرسیدم " نمره بز شما چند است ؟ " در آن بلاگ، شریک من رویا کامنت داد نمره کلات اش در مقایسه با من که ۶۲ است ۷۷ است ! اولین واکنش من به او این بود که کلات پولی پرداخت نمیکند ! این نمره بز است که پول پرداخت میکند. دیروز من چهل دلار درآمد داشتم !

حتی اگر فرد نمره کلات ۱۰۰ را هم دریافت کند، هیچ وقت از نمره کلات خود پول دریافت نخواهد کرد. و همچنین در مورد تویتر. یک نفر میتواند ۵ میلیون طرفدار داشته باشد و هیچ چکی از تویتر دریافت نکند. در فیس بوک فردی میتواند پیج با میلیونها طرفدار داشته باشد و هیچ پولی دریافت نکند !!! نمره بز از روز اول پرداخت میکند.

در اینجا شما نمونه ی معلومات در این مورد را میبینید :

 

 

امروز، در میتینگ ما اهمیت نمره بز را ازجنبه پولی موردبحث قراردادیم. من نمره بزرابعنوان ابزاری برای شناخت افرادی که در اطراف من هستند میباشند استفاده میکنم، بویژه کارکنان و همکاران. تصور کنید کمپانی که خدمات بازاریابی و دیجیتال را اداره میکند، کمپانی اب ۱۰۰ نفر پرسنل ، جایی که شما میتوانید نمره بز هر فردی را ببینید، چطور است اگر فردی در اطاق پستی نمره بز بالاتری نسبت به فردی که مسئول بازاریابی و تبلیغات میباشد داشته باشد ؟ این شرایط مرا به یاد فیلمی در سال ۱۹۸۷ به نام راز موفقیت من با بازیگری جان فاکس می اندازد.

 

Source: Wikipedia.

 

ایا نمره بز، سیستم نمره دهی رسانه اجتماعی و دیجیتالی که که پول میدهند، آن فرصتهای باورنکردنی را برای ما فراهم کنند و رهبران آموزنده جدیدی را به ما معرفی کنند ؟ بلی . لیست کاربران و شرکت کنندگان افغان را چک کنید، و شما زنان افغان را میبینید که فراترازمتخصصان اروپایی وآمریکایی در رسانه های دیجیتالی رفته اند.

 

 

در بالا داده هایی وجود دارد که باعث میشود من به خودم افتخار کنم و ثابت کنم که تصمیم من در حمایت زنان یک تجارت موفق بود.

 

نمره متوسط بز در فیلم انکس ۱۷.۰۷ است

نمره متوسط بز برای کاربران مرد ۱۶.۱ است

نمره متوسط بز کاربران زن ۱۹.۸۸ است

این ثابت میکند که بهترین سرمایه گذاری برای بازاریابی، رسانه های دیجیتال و اجتماعی وابسته به کاربران خانم ماست، ایجاد مطالب و مدیریت آن است. برای کشورهای توسعه یافته، مهم است تا جمعیت زن را در رسانه های اجتماعی و دیجیتالی بکار گیریم تا جایی که آنها بتوانند حداقل ۲۰٪ برتری را در مفاد و اجراات خودشان نسبت به همقطاران مردشان داشته باشند. این یک مزیت کامل برای کارکنان مردمی باشد، کسانی که میتوانند با همکاران زن و خویشاوندان خود شریک شده و فرصت ها، مشتریان و ارتباطات بیشتری را بوجود بیاورند.

 

در اینجا فاکتورهایی را میبینید که نمره بز من را به ۷۱ رسانده اند :


 

نمره بز شما چی است و چقد پول دیروز در رسانه اجتماعی کار کردید ؟ در ۲ آگست ۲۰۱۳ ، نمره بز من ۷۱ بود و من ۴۰ دلار کار کردم.



About the author

ruhollah-mehraban

hi, My name is Ruhollah, I am graduated from Language department of Kabul University, I am doing translation,web logging, I like to write and create ..

Subscribe 0
160