فیلم انکس و NYAC تورنمنت بین المللی جودو را در شهر نیویورک تمویل مالی میکنند - در را المپیک ۲۰۱۶ برای ریو دی جانیرو

Posted on at

This post is also available in:

م انکس و کلب ورزشی نیویورک مسابقات قهرمانی تیم جودو را که در ۳ مارچ ۲۰۱۳ در کلب ورزشی نیویورک در شهر نیویورک برگزار خواهد شد تمویل میکنند. 

 

جودو به معنای روش آهسته یک هنر رزمی جاپانی است که که توازن، نفوذ و ملایمت را اجرا  و مهارتهای دیگر یاد میدهد، و کمک میکند تا کنترل کامل روی بدن و واکنش سریعی داشته باشیم. فرانسیسکو رولی، بنیانگذار و رئیس فیلم انکس، نیز جودو را تمرین میکند.


 

رمانی شامل ۶ تیم از برازیل، کانادا، فرانسه، جرمنی، روسیه و آمریکا میباشد. که توسط کمپانی محیط زیست به نام United Water تمویل شده  و در کلب ورزشی نیویورک اجرا میشود. مسابقات اصلی در ساعت ۱۰ صبح شروع  میشوند، و مسابقات نیمه نهایی که در ساعت ۲ بعد اظهر و نهایی که بعد از ۴ بعد اظهر با همدیگر به مبارزه خواهند پرداخت . مسابقات شامل نمایش قوانین جودو توسط تاراجه مورای، نمایش سامبو توسط استادان سرشناس روسی، و تقدیر از قهرمانان بشمول کایلا هاریسون ( قهرمان طلای لندن)، تراویس استیون، و قهرمان چهار دوره جیمی پدرو ( برنده مدال برنز و مربی المپیک ۲۰۱۲ ) میباشد.


 تیم شامل ۵ ورزشکار در وزن های ۶۶ کیلوگرام، ۷۳ کیلوگرام، ۸۱، ۹۰ و بالاتر از ۹۰ کیلوگرام میباشد. تیم برنده ۷۰۰۰ دلار و لوح تقدیر را دریافت خواهد نمود. تیم دوم ۳۰۰۰ دلار را دریافت خواهد نمود. 

 

تیکت تورنمنت ۲۵ دلار برای ورودی عمومی و ۸۵ دلار برای ورودی خاص میباشد. برای معلومات بیشتر در مورد مسابقات قهرمانی جودوی باز به صفحه زیر مراجعه کنید.


جودو ۲۰۱۱ قهرمانی را در زیر ببینید و لینک را برای تماشای ویدیوی کامل دنبال کنید. 


 



About the author

ruhollah-mehraban

hi, My name is Ruhollah, I am graduated from Language department of Kabul University, I am doing translation,web logging, I like to write and create ..

Subscribe 0
160