ارتقا فیلم 101در رسانه جمعی – تویتر

Posted on at

This post is also available in:

بعد از سری فیلم سازان در رسانه جمعی که نشان میداد چگونه فیلم سازان ما از انترنت برای ارتقا کار خود استفاده میکنند.در اینجا نشان داده میشود که چگونه از رسانه های جمعی به شکل موثر استفاده شود تا اینکه فیلم های آنلاین ر ارتقا دهید.


البته شما نیز میتوانید ارتقا فیلم 101 در رسانه های جمعی را در لینکداین ببینید.

کوین پری در بلاگ خویش به این نکته اشاره کرد که چرا تویتر بنیاد رسانه جمعی مورد پسند اوست تا از آن برای پیشرفت کاری اش به عنوان یک فیلم ساز استفاده میکند.در بسیاری از مصاحبات فیلم انکس نیز بر این مورد بسیار تاکید دارد  که تویتر نظر به بنیادهای رسانه جمعی دیگر با مردم و فیلم هایی که به اشتراک میگذارند در ارتباط است.بنابراین ما با تویتر شروع میکنیم.

تویتر جای مناسبی برای این است تا مردم را وادار کنید تا به صفحه ای وارد شوند که برای آنها در 140 کلمه توضیح داده شود که چرا روی این لینک کلیک کرده اند اساسا اگر شما به شکل درستی توضیح دهید که بهترین محتویات و مطالب را خواهند یافت.نکاتی در ذیل گماشته شده اند که میتوانند شما را کمک کنند.

فیلم خود را در چند کلمه توضیح دهید و از لینک غافل نشوید.راهی را پیدا کنید تا مردم تشویق به دیدن فیلم شما شوند.در مورد فیلم خود زیاد هم صحبت نکنید و از بازخور یا فید بک برای شروع یک مکالمه استفاده کنید.

لینک مقابل: در شکل اولیه تویتر شما یک لینک شامل است تا با وب سایت یا وب تی وی خود درفیلم انکس در ارتباط باشید.ااگر شما کدام حساب دیگری در تویتر دارید مثلا برای فیلم های خود به صفحه خود در تویتر علاوه نمایید مثلا بگویید "Director of @yourmovie" . در سایر وب سایت ها و وب تی و یها میتوانید لینکی برای تویتر خود داشته باشید.

مردم را دنبال کنید و برای خود لیستی مهیا سازید: اشخاصی که در صنعت شما فعالیت میکنند یا مطالبی را مینویسند که مربوط به شما میشود را دنبال کنید و آنها را به لیست خود علاوه نمایید.زمانی که شما یک حساب تویتر را به لیست خود غلاوه مینمایید به شخص مورد نظر خبر داده میشود.این یک راه خوبی است تا به همان شخص نشان داده شود که شما او را دنبال میکنید و نیز از تخصص و مهارت های  آن شخص آگاهی حاصل مینمایید.این کار برای شما پیدا کردن مطالب نشر شده را با موضوع ساده خواهدساخت.شما میتوانید با باز کردن لیست تویتر فیلم انکس این کار را آغاز کنید:ایرن پیکس, جشنواره های فیلم, رسانه فیلمها

از هاستیج ها استفاده کنید:بسیار ساده میتوان مطالب شما را با مطابقت دادن به عنوان شما پیدا کرد.بطورمثال شما به عنوان یک فیلم ساز میتوانید از این قاعده استفاده کنید#فیلم کوتاه#انیمیشن#فیلم آنلاین#تریلر#فیلم ساز#فیلم سازی#نام شما.هاستیج مرتبط با فیلم خود را پیدا کنید.ببینید کدام هستیج ها گرایش بیشتری دارند.

چسب زدن سایر پروفابل های تویتر:از @ برای  ذکر اشخاصی که در مطلب شما صحبت کرده اند استفاده کنید.نوت:اگر شما از نشر مطلب خود با @ تگ شروع میکنید فقط کسانی میتوانند نطلب شما را ببینند که هم شما و هم فرد تگ شده را دنبال میکنند.

به مطالب جواب دهید:به مطالبی که شما در آن تگ و یا ذکر شده اید پاسخ دهید.و به مکالمه ادامه دهید.

عکسها را به اشتراک بگذارید:با اشتراک کذاشتن عکسها و مطالب درباره فیلم خود با سایر اعضای تویتر صمیمی و در ازتباط شوید به طور مثال از حواشی فیلم و غیره.از لینک دادن و در معرض نمایش قرار دادن اطلاعات خود در صفحه خود استفاده کنید.

از تمامی نظریاتی که در مورد شما داده شده استفاده کنید و به نحوی در 140 کلمه کار خود را بیان کنید تا دیگران مجذوب شوند در حقیقت شما ارتقا قابل ملاحظه ای در فیلم های خود خواهید داشت.

تجربیات خویش با تویتر و نظریات خود را در کامنت زیر با ما درمیان بگذارید.

نظریات بیشتر: چگونه از تویتر خویش برای فیلم ها و بلاگ ها در فیلم انکس استفاده کنیم؟

 

 

 



About the author

favad

favad forough was born in 1 june 1992 from Herat- Afghanistan.is the Vice President of Imperial Services & Consultancy Company. he is graduated from Economics in Herat University.

Subscribe 0
160