سواد دیجیتالی،پول دیجیتالی،شکاف جنسی بیت کوین

Posted on at


در 1- فبوری -2014، ضمیمه جدید  فلم انکس  آغاز شده برای پاداش دادن به جامعه خود را از 300.000 کاربر ثبت شده از 245 کشور مختلف، اخبار از سیستم  بیت کوین را در جزیره و سرزمین ها مختلف خبر داد.ضمیمه جدید فلم انکس اولین وب سایت در شبکه های رسانه های اجتماعی در جهان  است که به پرداخت بیت کوین برای مردم خبر میدهد!


 در ماه مارچ 2014، ضمیمه جدید فلم انکس بازار بیت کوین خود را در اخبار که در آن امکان پذیر خواهد بود اعلان خواهد کرد برای تبادل بیت کوین در سیستم عامل های مانند آمازون و آیتونز؛ اشخاصی که از این سیستم استفاده میکند متواند که بیت کوین خود را از طریق این سیستم عامل ها به دست اورد و یا تبادل کند .



واترهاوس کوپر گزارش می دهد که در سال 2013،تعداد بیت کوین  3.4 میلیون بیت کوین آنلاین میرسد، برابر به همان تعدادی که ذکر شد جنرال موتررز و تمام شاخه ها تجاری خود را همان سال داشته در نوامبر 2013،داستان های  آنلاین بیت کوین در آینده نزدیک به 15000 هزار خواهد رسید.در همان ماه؛در وزارت دادگستری ایالات متحدهاخبار بیت کوین اعلام کرد"به معنای حقوقی ارز" واترهاوس کوپر ذکر کرد که %96 از کاربران بیت کوین مردها و نویسندگان!



در سال 2013، ما بنیاد  زنان انکس با ماموریت برای حمایت از سواد دیجیتال زنان، توسعه پایدار و جامعه سازی تاسیس شد.در واقعیت زنان تنها %4 از بیت کوین استفاده میکند که این یک مسُله بزرگ است،قبل از این که خیلی دیر شود باید این اصلاح شود.به همین دلیل است که ما به ابتکار سواد دیجیتال با دیجیتال ارز ایجاد شده است.


به خصوص برای کشورهای در حال توسعه، که در آن سیستم های بانکی محلی منسوخ و غیر منصفانه به جمعیت زنان اغلب، آن هم برای ایجاد یک تغییر است.وضعیت موجود است که دیگر یک گزینه.بیت کوین،همراه با سایر ارزهای دیجیتال هستند، راه حلی برای مدیریت مالی عادلانه تر و دوباره توزیع.



 این است که چرا این اساسی است که توسعه بیت کوین و مباحثه عبارتند از کاربران زن، سرمایه گذاران و همکاران.ضمیمه فلم انکس، رسانه های اجتماعی که غرامت مدل کسب و کار است، در پرداخت برای محتوا بر اساس،که در آن کاربران برای کیفیت محتوا و رسانه های اجتماعی رسیدن به اندازه گیری شده توسط الگوریتم اختصاصی فلم انکس به نام بیزاسکور پرداخت می شود.


زنان معمولا مردان با وجود معایب مالی و فن آوری روشن پیش افتادن از نظر عملکرد بیزاسکور، همچنین در کشورهای در حال توسعه.توانمند سازی کاربران به زن ارسال و مطالب با ارزش تر و با نفوذ،همراه با پرداخت پول دیجیتال مانند بیت کوین، یک موقعیت برنده است به بالا بردن هر دو کیفیت و نتایج.من شما را دعوت به خواندن مقالات توسط رویا محبوب ،فرشته فروغ دو زن افغان، و آدریانا لوپز آلوارز،یک زن مکزیکی میکنم.



 اعضای هیئت مدیره بنیاد زنان انکس.آنها در جزئیات اهمیت بیت کوین برای پیشبرد سواد دیجیتال زنان را توضیح دهد،توسعه پایدار و جامعه سازی. من دعوت میکنم  زنان را که به این نیروهای پر نفوذ رویا محبوب و فرشته فروغ بپیوندن و آدریانا لوپز آلوارز برای پر کردن این شکاف جنسیتی و کاربران زن را در کنترل از آینده است.


 



About the author

farhadhakimi

Farhad Hakim was born in Nimroz-Afghanistan. He is graduated from Tajrobawi High school in Herat. Farhad is studying Computer Science field in Qhalib private Higher Education University in Herat-Afghanistan. He has worked as cultural and consultant employee extensively in Nimeroz, Herat and more recently in Kabul.He has started to work…

Subscribe 0
160