مسابقه عکاسی

Posted on at


مسابقه عکس برتر • آثار و بناهای تاریخی و فرهنگی شهر من

در مسابقه جدید "از دریچه دوربین شما" و قرعه‌کشی برای گزینش عکس برتر شرکت کنید. جوایز ارزنده‌ای در انتظار شماست.

مهلت شرکت در دور دیگری از مسابقات عکس‌برتر دویچه وله به پایان رسید. برای شرکت در مسابقه جدید تصاویر و ویدیوهای خود را با موضوع زیر برای ما بفرستید.

در دور جدید مسابقه عکس دویچه‌وله می‌توانید از آثار تاریخی و باستانی شهر و کشور محل سکونت خود، برای ما عکاسی کنید. اگر آثار تاریخی یا باستانی شهر شما از سوی مردم و یا حکومت در معرض نابودی است و یا آثار یا بناهای تاریخی‌ای در شهرتان وجود دارد که آنچنان شناخته شده نیست، پس دست به کار شوید و عکس‌هایتان را برای ما بفرستید.

برای مثال شاید شما هم خبر ساخت یک کارخانه تولید ترشی در حریم درجه یک محوطه باستانی پاسارگاد را شنیده باشید و یا از یادگاری نویسی بر روی آثار تاریخی افسوس بخورید. در دور جدید مسابقه عکس‌ دویچه‌وله نه تنها می‌توانید بخت خود را برای برنده شدن عکس‌های خود امتحان کنید، بلکه در مورد خطرات تخریب بناهای تارخی هم اطلاع‌رسانی خواهید کرد.

در این دور از مسابقات، برای شما دو جایزه ارزنده در نظر گرفته‌ایم. کسانی که مایل هستند، مجموعه عکسی را برای ما ارسال کنند، می‌توانند در رقابت با مجموعه‌های برتر دیگر شانس خود را امتحان کنند و افرادی که تنها به ارسال یک ‌تک عکس تمایل دارند نیز، به صورت جداگانه در دور جدید مسابقات شرکت داده خواهند شد.

ارسال عکس با ایمیل (persian.ugc@dw.de)

آپلود عکس

DW.DE

 

حتما بخوانید:

جزئیات و شرایط ارسال عکس و فیلم 

بدون شک آثار و بناهای تاریخی بسیاری در شهر محل سکونت شما هم وجود دارد که کمتر به آن‌ها بها داده شده و در معرض تخریب هستند، پس دوربین یا تلفن همراه خود را بردارید و برای جلوگیری از نابودی و یا شناساندن این آثار و بناهای تاریخی با دور جدید مسابقه عکس دویچه‌وله همراه شوید.

تجربیات تصویری‌تان را ثبت کنید و عکس‌ها و فیلم‌های‌تان را تا آخر پاییز ۱۳۹۳ (۳۰ آذر /۲۱ دسامبر ۲۰۱۴) برای ما بفرستید.

با ارسال تصاویر نه تنها ما و مخاطبان دویچه‌وله را در تجربیات خود شریک می‌کنید، بلکه با کمی خوش‌اقبالی می‌توانید از برندگان مسابقه ما باشید. عکس‌ها و فیلم‌های ارسالی شما هم روی سایت، صفحه فیسبوک و توییتر دویچه وله انتشار می‌یابند و هم - در صورت ارسال در مدت‌زمان مقرر و داشتن ارتباط موضوعی – در سری جدید مسابقه عکس برتر شرکت داده می‌شوند.

تصاویر دریافتی پس از گزینش ابتدایی در تحریریه، به رأی کاربران فیسبوکی دویچه وله گذاشته می‌شوند. به کسی که در هر بخش مسابقه از نظر کاربران بهترین تصویر یا تصاویر را ثبت کرده، یک دستگاه آیپود نانو ۱۶ گیگابایت اهدا خواهد شد.



About the author

mohammadhasani

Kaveh Ayreek
Filmmaker and theater director living in Kabul

Subscribe 0
160