سعی و کوشش و آموزش پایدار

Posted on at


سعیوکوششیکیاز رکن های اصلی و اساسی در تمام عرسه های زندگی میباشد. با سعی کوشش انسان میتواند به قله های بلند کامیابی و موفقیت راه پیدا کند. سعی و کوشش آن جوهری نابیست که میتوان به وسیله آن هر آن چیزی را که در خیالات و ذهن خود میپرورانیم به آن دست یابیم و خود را به خیالات و رویا های که حتی تصورش برای ما سهل نیست و کار خارقالعاده و معزه آسا است، برسانیم.طوریکه در ضمین این مطلب شاعر میفرماید:


نابرده رنج گنج میسر نمیشود


مزد آن گرفت جان برادر که کار کرد


اگر انسان در هر مقام و مرتبه ای باشد، هر اندازه مال و ثروت در دست داشته باشد باز هم سعی کوشش، جد و جهد نکند تمام دارایی مادی و معنوی  خود را از دست داده و تباه میشود. انسان باید با سعی و تلاش خود تمام معنویات و مادیات دست داشته ای خود را حفظ کرده و تمام کمبودی های خود را تکمیل نماید. متعلمین مکتب همچنین باید در تمام دروس خود تپ و تلاش نمایند تا اینکه زحمات 12 ساله آنها به باد فنا نرفته و نتیجه زحمات چندین ساله خود را بدست آورند.



خوشبختانه درین چند سال سعی و کوشش متعلمین ما رو به افزایش است طوریکه همه ما و شما مطلع هستیم تعداد اشتراک کننده های آزمون کانکور روز به روز رو به افزایش است که این خود سعی و کوشش متعلمین مکاتب را نشان میدهد. شاگردان مکتب امیر علی شیر نوایی هم که جز متعلمین معارف میباشند چنان در امور زندگی و تدریسی خود تلاش دارند که اگر هر کس به آنها بنگرد تشویق به تلاش و کوشش شده و ذوق تلاش در حساسات شان پدید میاید. همین کوشش شاگردان امیر علی شیر نوایی بود که دروس آنها در هفته ای سپری شده به خوبی و سریع سپری شد. که در این هفته برای دانش آموزان در باره برنامه نرم افزاری کامپیوتر معلومات داده شد.



در پهلوی این همه موضوعات کمپیوتری  در بخش مقاله نویسی هم فعالیت های بسزایکردند از مقاله نویسی برای آنها طریقه انتخاب کردن عنوان، ایده دادن برای انتخاب کردن عنوان، قسمت های مهمی که یک مقاله در بر دارد (عنوان، مقدمه، بدنه و نتیجه گیری) ، طریقه علامه گذاری، طریقه جمله بندی، تاکید رویcopy past  نبودن و غیره موضوعاتی بود که تدریس گردید.و شاگردان هم تقریبا همه چیز را در نظر گرفته مقالات مختلفی را نویشتند تحت عناوین (حضور زنان در انتخابات، سال تعلیمی 1393، علم، اثرات دعا، حقوق همسایه، حق زندگی و غیره) نوشتند.


که بهترین مقالات را رویا عبدالجلیل، رابعه جمعه گل، مونیکا میر آقا، مهتاب نسیمی، مهر انگیز و پروانه نورینوشته کرده بودند. که باعث خوشی همه ما گردید که شاگردان ما دارای استعداد های فوق العاده میباشند و میتوانند در آینده نویسنده گان خوبی باشند و از همین طریق نویسندگی  خود، صدا مردم بیچاره خود را به جهانیان برسانند و درد آنها را بیان کنند و نیز به معلومات خود افزوده و روی استعداد خود کار کنند که خود تلاش و کوشش آنها را نمایان میسازد.



تشکر


برای خوانندن مطالب قبلی فلم انکس ام میتوانید پیوند زیر را دنبال نماید:


http://www.filmannex.com/AmirAliSherNawaie 


 


فروهر اسفزاری



About the author

AmirAliSherNawaie

Amir Ali Sher Nawaie was established in 1368. At first, it was both a male and female school but in different shifts until 1390. In 1390, it became a female school and students are now studying in three shifts. It has 29 classes, more than 4,000 students and 155 teachers.…

Subscribe 0
160