کاپ قهرمانی فوتبال آسیا در سال 2013 همراه با تیم ملی فوتبال افغانستان در ورزش کشورهای جنوب و مرکز آسیا

Posted on at

This post is also available in:

کاپ قهرمانی فوتبال آسیا یک رقابت بین المللی برای فدراسیون فوتبال آسیا به حساب میاید که شامل کشورهای نوظهور در فوتبال به حساب میایند.در کل 17 تیم فوتبال وجود دارد که به عنوان تیم های نو ظهور هستند و کشور افغانستان یکی از اینها میباشد.

با دو برد و یک مساوی تیم فوتبال افغانستان با 7 امتیاز به عنوان سر گروه بالا آمد تا برای فینال مسابقات در سال 2013 آماده شود.

ورزش در افغانستان به شدت در حال توسعه و رشد میباشد و پسرها و دخترها ورزش های متفاوتی را انجام میدهند. اخیرا من مطلبی را درباره اولین بانو افغان که به عنوان رئیس فدراسیون ورزشی انتخاب شده بود را خواندم.

مسعوده آذری یک دختر جوان، که هفته پیش به عنوان رئیس فدراسیون بدمینتون افغانستان توسط کمیته ملی المپیک افغانستان معرفی شد.

 

او در سال 1990 در شهر قندهار به دنیا آمد او هم اکنون محصل صنف 4 فاکولته اقتصاد میباشد. 7 سال پیش او وارد دنیای رسانه ای شد و به عنوان گزارشگر خبرهای ورزشی در یکی از رسانه های خصوصی به فعالیت پرداخت. هم اکنون او رئیس نشریه "صدای ورزش" میباشد و نیز رئیس رادیو جوان و ورزش.

تیم فوتبال استقلال در حدود 10 سال پیش تشکیل شد و در لیگ برتر شهر کابل دارای مقام دوم میباشد که از 19 تیم تشکیل شده است.

فیلم انکس هم اکنون تیم فوتبال استقلال را حمایت میکند.انکس بانوان به عنوان پخش کننده رسمی گزارشات، بازیها و ویدیو های تیم فوتبال استقلال میباشد.اینجا است که ما میخواهیم زمینه را برای زنان مساعد کنیم تا آنها نیز اشتراک کنند تا اینکه در رسانه های جمعی افکار خود را پیاده کنند.

تیم فوتبال استقلال از سایر مزیت های رسانه های جمعی و نرم افزار های مهارت یاب در زمینه تخصصی برای بانوان توسط انکس بانوان استفاده مینماید که بیش از 3 میلیون بازدید کننده در ماه  دارد. تیم فوتیاب استقلال هم اکنون بیش از 30 هزار طرفدار در فیسبوک دارد.




About the author

favad

favad forough was born in 1 june 1992 from Herat- Afghanistan.is the Vice President of Imperial Services & Consultancy Company. he is graduated from Economics in Herat University.

Subscribe 0
160