بانوان استقلال بار دیگر فاینلیست شد...

Posted on at


 


روز سه شنبه به تاریخ 13 ماه جوزا سال 1393 بانوان استقلال در مسابقه سیمی فاینل در مقابل بانوان جوانان میهن مسابقه یی داشت اینبار هم خوشبختانه بانوان فاینلیست استقلال با نتیجه 2-1 به فاینل راه یافتند و باری دیگر در مقابل افغان کلب مقابل میشوند که به امید خدا اینبار استقلال با گذشتاندن مسابقه های نسبتآ مشکل قهرمان لیگ برتر بانوان کابل خواهد گردید.



در این مسابقه با نبود حلیمه امیری که یکی از بهترین فارورد های تیم بانوان استقلال است به علت داشتن کارت سرخ از طرف داور میدان فروزان تجلی به خاطر کمک کردن به یکی از دختران حریف که نقش بر زمین شده بود,گرفت,و چانس بازی در سیمی فاینل را از دست داد اما با وجود آ هم استقلال توانست پیش برود.


در اول مسابقه تیم استقلال حمله یی کار میکردندتا بتوانند نتیجه خوبی را کسب کنند,وقت های بازی 35 دقیقه یی بود که 35 دقیقه نیمه اول در دقیقه 20 استقلال توانست به گول پیروزی دست یابد و بعد از نیمه دوم توانستند که به گول دومی دست یابند و دل حریفان را به لرزش در بیاورند و بعد از آن بانوان استقلال در میدان دفاعی کار کردند تا بتوانند نتیجه را نگه دارند اما در دقیقه 60 تیم مقابل جوانان میهن به یک گول دست یابند و نتیجه را 2-1 تغیر دهند.



در ترکیب بانوان استقلال:


دیبا, فرشته, عادله, زهره, یاسمین, یاقوت, کرشمه, فرخنده, ستاره, مونا و اسما بودند که هر کدام به صورت بسیار عالی در پست های خود کار کردند و زمانیکه بازی بانوان استقلال در مقابل بانوان میهن به اتمام رسید همه اقرار کردند که این بازی از جمله بهترین بازی بانوان لیگ برتر کابل بوده است.


استقلال با این برد شیرین خویش دوباره به فاینل راه یافت و در مقابل بانوان افغان کلب قرار گرفت که با امید فراوان بانوان استقلال قهرمان خواهند شد.


 


نویسنده:اسما ابراهیمی



160