ایجاد تنوع بین دوره های فلم انکس

Posted on at


بلی! فلم انکس یکبار دیگر خواست تا در جذب اعضا، تنوع ایجاد نماید!!. این رسانه ای پر تلاش بر علاوه اینکه در فورم ثبت نام اعضا در خود سایت تنوع ایجاد کرده، طوری که دیگر اعضای جدید نیاز به پر کردن فورم ندارند، آنها میتوانند توسط فیسبوک ها و یا گوگل پلس های خود بصورت اتومات عضو فلم انکس شوند؛ به همین صورت در جذب شاگردان مکاتب نیز تنوع خاصی ایجاد کرده است. جذب شاگردان در این دوره در ماه رمضان کریم صورت گرفت و جذب شاگردان طوری بود، که در هر مکتب یک تیم، که شامل چند تن از شاگردان خلاق و فعال و شاگردانی که در جریان امتحانات و ماه مبارک نیز در صنف خود حضور داشته باشند و از جمله اعضای فعال فلم انکس باشند جذب شدند.



مکتب امیر علی شیر نوایی که از جمله مکاتبی است، که  تا حال چندین دوره شاگردان را فارغ داده است و تمام شاگردان این مکتب با واژه ای فلم انکس کاملا بلدیت دارند، درین دوره یک تیم 20 نفری را تشکیل دادن که شامل شاگردان فوق العاده فعال میباشد. این شاگردان حاضر هستند تا در ماه رمضان، هوای گرم و تابستانی و در جریان امتحانات خود فلم انکس را تنها نگذاشته و فعالترین اعضای آن باشند. تیم 20 نفره این مکتب با یکدیگر متحد و متفق شده و در هفته ای که سپری شد درس خود را شروع کردن.



آنها در قدم اول با رسانه ای دلخواه خود (فلم انکس) هر چی بیشتر آشنا شدند و معلومات کافی در رابطه به فلم انکس برای آنها داده شده و نیز پروگرام درسی برای آنها برای شان واضع گردیده و پیرامون مقاله نویسی، برای آنها آگاهی داده شد. نظر به علاقه اعضای تیم این مکتب، تیم تشکیل شده مکتب علی شیر نوایی؛ انشاالله از جمله فعالترین تیم ها در سطح هرات خوهد بود. آوردن تنوع و نو آوری در هر کاری باعث دلچسپی، دلگرمی و جذابیت آن کار شده و پیشبرد ان برای آدم سهل و دلانگیز خواهد شد.



برای خواندن مطالب قبلی فلم انکس لیسه امیر علی شیر نوایی میتوانید پیوند زیر را دنبال نماید:


http://www.filmannex.com/AmirAliSherNawaie/blog_post 


فروهر اسفزاری 



About the author

AmirAliSherNawaie

Amir Ali Sher Nawaie was established in 1368. At first, it was both a male and female school but in different shifts until 1390. In 1390, it became a female school and students are now studying in three shifts. It has 29 classes, more than 4,000 students and 155 teachers.…

Subscribe 0
160