فعالیت های بانوان افغان و اقتصاد پایدار

Posted on at


شاگردان زیادی مدتی طولانی است که در صنوف رسانه های اجتماعی و مقاله نویسی و هم چنین صنوف برنامه های کامپیوتری که از طرف دفتر افغان سیتادل تهیه دیده شده شرکت مینمایند و مطالب زیادی را در این صنوف میآموزند, هرکدام از این شاگردان با هدفی که دارند برای پیش برد و یادگیری این صنوف بیشتر تلاش مینمایند. حالا زمان زیادی از یادگیری این شاگردان گذشته و بیشترشان در سایت اجتماعی فیلم انکس شروع به فعالیت نموده اند.


با گذشت زمان زیادی از آموزش این صنوف, شاگردان کثیری که به مقاله نویسی علاقه مندی داشتند حال میتوانند تا مقالات زیبای خویش را در این سایت بنویسند و همچنین با مشکلات زیادی اقتصادی که هم وطنان ما دارند از این طریق میتوانند تا برخی از نیازهای اقتصادی خویش را برآورده سازند و هم در کنار امتیاز مالی که میگیرند استعدادهای درونی شان شکوفا گردد. شبانه یکی از شاگردانی است که در صنف یازدهم مکتب میرمن حیاتی درس میخواند, او با وجود اینکه اول نمره ی صنف خویش و هم چنین شاروال مکتب خود میباشد باز هم شور و ذوق خاصی در این صنوف حاضر میشود و با وجود اینکه در خانه اینترنت ندارد مقالات خویش را تایپ نموده و در صنف در سایت فیلم انکس خویش میگذارد.



او میگوید قبل از اشتراک در این صنوف زیاد با اینترنت و دنیای تکنالوژی آشنایی نداشتم و همیشه دوست داشتم تا به اینترنت دسترسی داشته باشم زیرا گاهی با مشکلاتی روبه رو میشدم که حلشان برای خودم سخت و طاقت فرسا بود ولی حال متفاوت از قبل در کنار این که چیزهای آموزنده ی زیادی از این صنف آموختم میتوانم تا به راحتی حل مشکل خود را از اینترنت بیابم.


یکی از مزید های مفید فیلم انکس همان بیت کوین است, او با خرسندی هر روز مقالات زیبا تری مینویسد زیرا حال با وجود اینکه استعداد نهفته اش در بخش مقاله نویسی شکوفا شد بلکه به آروزی دیرینه اش که همانا مقاله نویسی بودرسید از دوران کودکی اش علاقه ی خاصی به نگارش داشته و حال با چند ماه نوشتن بسیار زیبا تر و متفاوت تر از گذشته مینویسد. شبانه دختری است که نظرش در رابطه با بیت کوین این است که حال تکنالوژی جهانی بیت کوین را آموخته و دیگر نیازی نیست تا از حساب پدر و برادرش استفاده نماید زیرا حال خودش یک حساب بانکی دارد و میتواند هر چقدر امتیاز پولی که از فیلم انکس بدست میآورد در حسابش پس انداز نماید.



او میخواهد تا با اولین حساب بانکی اش لب تاب بخرد و این لب تاب را به صورت آنلاین خریداری نماید و فیلم انکس این سهولت را برایش ایجاد مینماید تا به زودترین فرصت و با مناسب ترین قیمت وسایل مورد نیاز خویش را خریداری کند.


وی معتقد است که اگر زنان هم همانند مردان در بیشتر فعالیت های مفید جامعه سهم داشته باشند دیگر شاهد این مشکلات نیستیم و هیچ گاه از طریق رسانه ها نمیشنویم که زنی به دلایل مشکلات دست به خودکشی زده یا هزاران مشکل دیکر, بلکه مطمئن است تا با تکنالوژی های جدید میتواند تا در جامعه ی خویش بدرخشد و در آینده ی نزدیک بهترین داکتر در کشور رنج کشیده ی خویش شود و گره ای از مشکلات هم وطنان خویش را حل نماید.


 


برای خواندن مطالب قبلی فلم انکس لیسه مېرمن حیاتی میتوانید پیوند زیر را دنبال نماید:


http://www.filmannex.com/MirmanHayatiHighSchool/blog_post 


صدیقه رضایی



About the author

MirmanHayatiHighSchool

Mirman Hayati High School is one of the historical schools of Herat, Afghanistan. It was established in 1340 (1961). This school is located in the center of Herat city, on Shahid Mirwais 28 Street. It has 1,810 students in two shifts and 50 teachers. This school was first reconstructed by…

Subscribe 0
160