زنان انکس، به قدرت رساندن زنان در افغانستان، آسیای مرکزی و جنوبی و تجارت وسیع

Posted on at



دیروز ما زنان انکس را به اجرا در آوردیم، یک محیط آنلاین که زنان را ارتقا داده و زنان را در به قدرت رساندن در داخل و خارج از آسیای جنوبی و مرکزی با ویدیوها و مقالاتی که بر تحصیل، ورزش، تجارت و بسیاری مطالب دیگر تمرکز دارند حمایت میکند. ویمن انکس.کام زنان را در کشورهای در حال توسعه مانند افغانستان، بنگلادش، بوتان، هند، قرقیزستان، قزاقستان، مالدیو، نپال، پاکستان،‌ سریلانکا، تاجیکستان، ترکمنستان و ازبکستان به منظور رساندن به استقلالیت مالی و رسیدن به هدف هایشان در مورد پیش قدم شدن حمایت میکند



امروز، دوست من جان دیوید لیتون توجه مرا به خبر مهمی جلب کرد:‌“ در ایالات متحده آمریکا، برای اولین بار در تاریخ، زنان از مردان در قسمت حقوق و درآمد پیشی گرفتند” اگر به گذشته نگاه کنم، در طول دو سال گذشته حوادث جالبی زندگی شخصی و تجارت من را تحت تاثیر قرار داده است:
در ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۱ ، خانم زورنیتزا ونکوا، رئیس تلوزیون ناتو، با من در تماس شد و از من درخواست کرد تا محتویات تلویزیون آنها را در فیلم انکس منتشر کنیم. چند هفته بعد، من ویدیویی به نام یک زن تجارت پیشه در هرات را تماشا کردم. این اولین برخورد من با رویا محبوب و فعالیت هایش در افغانستان بود.



رویا محبوب توسط آلنا سوبولیوا



در ۱۵ جنوری ۲۰۱۲، من با رویا محبوب در تماس شدم و او در مورد شانس های باورنکردنی در مورد تحصیل و اقتصاد در افغانستان، آسیای مرکزی و جنوبی با من صحبت کرد. رویا شخصی بود که نظریه باز کردن کلاسهای اینترنتی در مدارس در شهر هرات را ارائه کرد. تا امروز ما ۸ مدرسه با ۳۰،۰۰۰ شاگردی که به اینترنت وصل هستند را داریم. و این مقدار به ۴۰ مدرسه با ۱۶۰،۰۰۰ شاگرد تا ۲۰۱۴ گسترش می یابد.
از طریق رویا محبوب، من با نظریه سیستم آموزشی اگزمر آشنا شدم. با قدردانی از نقطه نظر الهه محبوب،  ما تصمیم گرفتیم که سومین نسل این نرم افزار آموزشی باور نکردنی را به اجرا در آوریم


.
اینجا ویدیو فرشته فروغ و من در مورد معرفی نرم افزار آموزشی اگزمر هست




در ۲ فبریوری ۲۰۱۲، من با فرشته فروغ معرفی شدم. در حال حاضر فرشته نماینده فیلم انکس و زنان انکس در آسیای مرکزی و جنوبی است. وی تمام مصاحبه های ما را با رهبران فکری انجام میدهد، وی همچنان نویسنده مجموعه  هفتگی ما به نام دیدگاه یک افغان در مورد ۶۰ دقیقه در سی بی اس هست



فرشته فروغ توسط آلنا سوبولیوا

ماه آپریل بود که کارگردان فعال ما خانم ارن گلفیدن من را با یو اس اید معرفی کرد. در ۱۵ آپریل، من شروع به تبادله ایمیل با خانم کی مک گوان در مورد سیستم پرداخت پولی از طریق مبایل و عوامل بالقوه آن در افغانستان و سایر کشورهای آسیای مرکزی و جنوبی کردم




با نگاه به دو سال گذشته، من مسیری را میبینم که من، فیلم انکس و شریکانش را به ایجاد پروژه انکشافی افغان هدایت کرد. دیروز، این مسیر من را به پروژه ای وسیعتر به نام زنان پیوست یا ویمن انکس راهنمایی کرد جاییکه زنان به خاطر نظریاتشان، استراتژیهای برترشان و کارهای خلاقانه پاداش میگیرند و توسط رسانه های اجتماعی پیشرفته به قدرت میرسند و توسط مفاد تبلیغاتی در کارشان و شبکه شان تمویل مالی میشوند.

در دنیایی که اندازه فیزیکی و نیروی جسمانی یک مقدار نسبی است، در دنیایی که فکرهای منطقی و استراتژیکی کلید موفقیت است،  این یک واقعیت غیر قابل انکار است که زنان میتوانند رهبری را به عهده بگیرند. مردان آگاه، از به قدرت رساندن زنان، استقلالیت شخصیتی آنها  حمایت میکنند. این یک منفعت دو جانبه و شانس رشد قابل توجهی را برای هر دو جنس مخالف در بر دارد.

فقط مثل مردها ، بیایید از ورزش صحبت کنیم




چهار ماه پیش، رویا محبوب من را با تیم استقلال آشنا ساخت. در حال حاضر فیلم انکس حامی رسمی و بخشی از مالکین آن را تشکیل میدهد. ویمن انکس.کام منتشر کننده رسمی ویدیو ها، مصاحبه ها و بازی های تیم فوتبال استقلال است. در دنیای سنتی فوتبال که توسط مردان اداره میشود، تیم استقلال، در جایگاه خاص با تبلیغات آنلاین و استراتژی رسانه های اجتماعی توسط ویمن انکس مدیریت میشود.
در این صورت، استقلال به عنوان یک حالت مخصوص در فوتبال بین المللی عمل میکند. استقلال از رسانه های اجتماعی باور نکردنی و توانمندیهای زنان متخصص در زمینه توسعه نرم افزارها و ویمن انکس که ۳ میلیون بیننده در هر ماه را دارد بهره میگیرد. تیم فوتبال استقلال در حال حاضر ۳۰،۰۰۰ طرفدار در صفحه فیس بوک خود دارد.



این پیشرفت به جنیفر بورن، متخصص رسانه های اجتماعی و آخرین مقاله اش در مورد رسانه های اجتماعی میتوانند یک نقش بزرگ در کمک زنان برای رسیدن به اهدافشان داشته باشد برمیگردد. در کشورهای در حال توسعه، رسانه های اجتماعی یک روش خلق مجدد به منظور ارتباط با افراد و تشریح نظریات است.
تکنولوژی + تحصیلات + رسانه های اجتماعی = اهداف و شانس ها برای زنان
زنان پیوست تحول طبیعی برای این مدل تجاری ما است


English Version



About the author

160