دو تا فرشته ـ مرگی که راه میرود

Posted on at


دو تا فرشته روی شانه های هر انسانی نشسته اند و تمام کارهای بد وخوب ادم را میبینن و مینویسن . 

میر حسین موسوی نخست وزیر سابق ایران و یکی از مخالفان انتخابات سال ۱۳۸۸ در ایران در حبس خانگی به سر میبرد و چند روز برای درمان بیماری هایش به بیمارستان رفته بود و بعد از گذشت درمان موقت به خانه حبس خانگی بازگشت . این تیتر سایت های خبری بود و عکسی از میر حسین و دو قول قوی هیکل با لباسهای سفید وسیاه که او را همراهی میکردند . 

با دیدن عکس یاد اون دو تا فرشته افتادم که روی شانه هر انسانی نشسته است . بیشتر زندانیان سیاسی و معترضان حکومت های دیکتاتوری اسلامی در خاورمیانه چند سالی در زندان های خانگی یا انفرادی نگهداری میشوند و کم کم به بیماریهای گوناگونی دچار میشوند و بعد با یک ایست قلبی میمیرند . 

جناح اصلاح طلب با تمام قدرتی که دارد هنوز نتواسته است که میر حسین موسوی و مهدی کروبی را از حبس خانگی نجات بدهند و حالا با ظاهر شدن دو فرشته روی شانه های میر حسین ان هم با این هیکل و درشتی اقای موسوی فکر نکنم بتواند تاب تحمل وزن این دو فرشته را داشته باشد و به زودی فکر کنم به بیماری لاعلاجی دچار خواهند شد و خبر مرگ ایشان در سایت ها به نشر خواهد رسید و سرنوشت ایتشان هم مثل زندانیان سیاسی دیگر به تخت و تابوت سرد ختم خواهد شد 

حتی اجازه گرفتن ختم هم نخواهند داد و یا در یک برنامه گستره بار تبلیغاتی ان را دولت به عهده خواهد گرفت و وصیت نامه جعلی از پیشمانی ایشان خوانده خواهد شد .

به هر حال برای این مرد اروزی ازادی دارم و  دوست ندارم خبر سکته قلبی ایشان را در سایت ها بخوانم 

زندگی صفر درجه 

کاوه  ایریک 



About the author

mohammadhasani

Kaveh Ayreek
Filmmaker and theater director living in Kabul

Subscribe 0
160