افکار هدفمند برای افغانستان, توانمند سازی بانوان و تحصیلات برای دختران و پسران

Posted on at

This post is also available in:

 

قیمت املاک نظر به تقاضا تغییر میکند.عین این مسئله نیز برای انترنت صدق میکند.

 

امروز, جستجو کردن برای یم فیلم رایگان در انترنت به زبان انگلیسی اهمیتی به مشابه جستجو به زبان های دری, پشتو و تاجیکی دارد.امروز در افغانستان و خیلی از کشورهای رو به انکشاف تعداد افراد و تقاضای آنها محدود است, اما به سرعت در حال پیشرفت میباشد,که با این صفحه جهانی وب نیز ارزشی مانند املاک پیدا خواهد کرد.رشد سریع در حقیقت فرصت مناسبی برای افغانستان و کشور های رو به انکشاف با انترنت محدود میباشد.

 

برای بانوان, امروز این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است تا با این رهنمای معاملاتی درآمد خود را بالا ببرند و حتی معملاتی بزرگتر با پروژه های عظیم تر در آینده برای خود کسب کنند.

  • درآمد کوتاه مدت از سرمایه گذاری از ناحیه نوشتن مقالات و بلاگ ها میباشد,و با مدیریت ریانه های جمعی و کسب درآمد از ناحیه تبلیغات.این کاری است که فیلم انکس انجام میدهد.
  • درآمد دوره متوسط, کنترول کردن صفحه اول جستجو و ایجاد فرصت های مناسب کسب و کار با هر یک از کلمات کلیدی میباشد.بطور مثال:فیلم های رایگان: یک رهبر متفکر در توزیع و پخش فیلم های رایگان بودن, نظارت و اشتهارات.مثال دیگر: به اشتراک گذاری در رسانه های جمعی: یک رهبر متفکر بودن در استراتژی های رسانه های جمعی برای دولت, نهاد های خصوصی و مشتریان بین المللی.این دقیقا کاری است که افکار هدفمند انجام میدهد.

 

من به افغانستان تنها به عنوان یک کشور نگاه نمیکنم, بلکه به عنوان مخلوطی از 34 میلیون نفر که دارای چشم انداز و نیاز های گوناگون میباشند.من به عنوان یک منطقه جغرافیایی با هزاران شهر, قریه, خانواده و آدرس های انترنتی مینگرم.در نتیجه من میتوانم هزاران کلمه کلیدی را انتخاب کنم تا به زودی در هزاران مقاله, ایده و تجارت رهبر شوم.امروز زمانی که تعداد کاربران محدود است, مصارف تهیه محتوا و رهبری بسیار بسیار پایین است.کنترول آن به راحتی به بانوان سپرده میشود, کسانی که میتوانند از خلق ایده , به اجرا گذاشتن برای خود درآمد کسب کنند.و در دوره متوسط بر علاوه سایر درآمد ها, عوایدی از بابت تبلیغات نیز به دست خواهد آمد.

 

امروز, اگر من مقاله به فارسی درباره فیلم های رایگان و سینما در هرات بنویسم, من 99% یقین دارم که در صفحه اول خواهم بود.اگر من این کار را درباره رسانه های جمعی در هرات انجام دهم,قضیه همانگونه تکرار خواهد شد, و غیره.این مسئله ای مشابه برای فارسی زبانان در کابل و پشتو زبانان برای سالها و ماه ها میباشد.

 

در پایین مراحل افتان و خیزان رشد پارامترهای Key Telecom در افغانستان میباشد.این رشد دقیقا ارزش سرمایه گذاری در املاک و رهنمای معاملات انترنتی که در بالا اشاره کردم را منعکس میکند.

 

 

هدف حتمی ما رسیدن به 10000 کلمه کلیدی به زبان انگلیسی و سایر زبان های محلی در افغانستان میباشد و همچنان کشورهای آسیای مرکزی و جنوبی.ما میخواهیم بانوان را با ابزاری برای ساختن و مدیریت کردن موضوعات و محتویات مسلح بسازیم و با این کار بتوانند درآمد آینده خود را کنترول کنند.با انجام دادن این کار توان مالی آنها نیز همگام با توانمندی آنها در رشد خدمات انترنتی و موبایل افزایش خواهد کرد.در سال 2011 این رشد در بین 44 الی 25 درصد بود.

 

برای دستیابی به این هدف, ما باید تلاش های خود در افغانستان و سایر کشورهای آسیای مرکزی و جنوبی را اندازه گیری کنیم.بهترین همکاران برای این کار موسسات تحصیلی آغاز به کار شده توسط مکاتب فیلم انکس در افغانستان میباشد,بقیه 1000 مکتب که نیاز به دسترسی به انترنت دارند و 8 میلیون شاگردی که میتوانند فیلم بسازند تا این پروژه را حمایت کنند.

با انجام این کار, ما نسل جوان افغان, دختران و پسران, را توانمند میسازیم تا اینکه یاد بگیرند چگونه بتوانند موضوعات, مقالات, بلاگ ها و ویدیو های جالب تهیه کنند.این هدف نهایی برنامه نرم افزاری Examer میباشد که توسط سیتادل نیویورک با همکاری افغان سیتادل و فیلم انکس ساخته شده است.با این کار ما میتوانیم زنان را آماده کنیم تا با میریت خویش درآمد های خود را بالا ببرند, رسانه های جمعی را مدیریت کنند, موضوعات جالبی بسازند و به عنوان نویسنده و فیلم ساز برایشان پول پرداخت شود.

 

 

هر صنف مجهز به انترنت سرمایه گذاری بالغ بر 20000 دالر شده است تا 4000 شاگرد را با صفحه جهانی وب مرتبط سازد.هر استودیو دیجیتالی فیلم سرمایه گذاری بیشتر از 10000 دالر را برای خود رقم زده است و به زنان و شاگردان اجازه میدهد تا فیلم ها و ویدیوهای جالبی را به اشتراک بگذارند که از مصاحبه های تصدیها آغاز و مستند های کوچک تا به سایر ویدیو ها ادامه میابد.این کار با تعقیب مسیر ساختن فیلم در آکادمی خان ادامه مییابد.

تشکر از رویا محبوب که کار مجهز کردن 8 صنف به انترنت را از مارچ 2012 شروع کرد و 35 هزار شاگرد را به صفحه جهانی مرتبط ساخت و 5000 شاگرد دختر را به برنامه نرم افزاری Examer ثبت کرده است, دو مرکز انکس بانوان را در شهرهای هرات و کابل گشوده است و استادان و ویرایشگران متخصصی را برگزیده است.برای 1 دقیقه ویدیوی پایین را که معرفی کار ما است ببینید.

 

 

 

ماریا اونیل, مدیر ابتکارات در USAID میگوید: "من فکر میکنم به عنوان یک زن, ما باید که کارها را اجرا و سپس تنظیم کنیم" از تجربیات من در فیلم تنکس, که دارای 50 میلیون بازدید کننده در ماه دارد, بهترین راه برای دست یابی به این هدف کار کردن با رسانه های دیجیتالی و افکار هدفمند میباشد.

 



About the author

favad

favad forough was born in 1 june 1992 from Herat- Afghanistan.is the Vice President of Imperial Services & Consultancy Company. he is graduated from Economics in Herat University.

Subscribe 0
160