همین نزدیکی ها .

Posted on at


فرزند خواندگی رسمی هست که از دیر باز به عنوان یک عمل انسانی در بین اقشار مخلتف جامعه انسانی رواج داشته است و این رواج خیلی از کودکان را صاحب خانواده و خیلی از خانواده های را صاحب فرزند کرده است . 

فرزند خوانده ها بزرگ شده اند و به سرپرستان خود پدر و مادر گفته اند و انها را انقدر دوست دارند که مقامی والاتر از پدر و مادر راه به انها داده است . 

همین دیروز در همین نزدیکی ها در مجلسی قانونی تصویب شد که ازدواج فرزند خواندگان را با سرپرست قانونی میکند و دلیل ان سوع استفاده از کودکان است . 

حالا این عمل را میتوان گفت که سرمایه گذاری جنسی . مردی دختری را به فرزند خواندگی قبول میکند و بعد از بلوغ با او ازدواج میکند وبرعکس میشود نگاه کرد که زنی پسری را به فرزند خواندگی میپذیرد و بعد از بلوغ با او ازدواج میکند . 

شاید عملی که برای ما انسانی و ارزش ان بالا بوده حالا برای نسل جدید انسانها تبدیل به یک نوع سرمایه گذاری جنسی شده است که انچنان که خود میپسندند شریک جنسی خود را پرورش و اموزش بدهند . 

شاید بتوان این عمل را یک نوع بردگی قرن جدید نامید که انسانها به دنبال این هستن  که نقش نوینی در ان بازی کنند و اپارتاید نوینی بنا نهند . 

مجلس ایران با تصویب قانون ازدواج  فرزند خوانده ها با سرپرست ها حالا نقش نوینی از قانون اسلامی را به جهان ارایه میکنند که در  نوع خود بی نظیر است . 

نقش مادر و پدر خوانده یا سرپرست ها به نوع دیگری تغییر میکند و میتوان  گفت که سرمایه گذاری جنسی . سرپرست ها بعد از بزرگ کردن فرزند خوانده ها از انها میتوانند به عنوان یک راه درامد جنسی استفاده کنند و کم کم قانون فروش انها را هم تصویب خواهند کرد . 

 

زندگی صفر درجه 

کاوه ایریک 



About the author

mohammadhasani

Kaveh Ayreek
Filmmaker and theater director living in Kabul

Subscribe 0
160